وبلاگ ویلاسازه

در هنگام خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

گذشته از اینکه چقدر فضا یا نمای بیرونی ویلا بعدی خود را دوست دارید، مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید ویلا جدید به آن‌ها توجه کنید. خرید یک ویلا جدید می­تواند زمان فوق­العاده هیجان‌انگیزی باشد. اما درعین‌حال فوق­العاده استرس‌زا است. یک ویلا جدید به معنای شروع فصل جدیدی در زندگی شماست.

فضای باز ویلا اهمیت بالایی دارد . شما باید فضای کافی برای قرار دادن تجهیزاتی مانند مبلمان فضای باز را داشته باشید .جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید .

اما قبل از اینکه بتوانید آن فصل را شروع کنید، مواردی وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید. اگر ویلا بعدی خود را می­سازید، ممکن است فکر کنید که این موارد در مورد شما صدق نمی­کنند، اما برخی از آن‌ها صدق می­کنند. با ما تا پایان همراه باشید تا به نکات خرید ویلا پی ببرید.

ایده های جذاب برای ویلا

نکاتی که هنگام خرید ویلا باید به آن توجه کنید

درب­های خارجی و داخلی

اولین نکته در خرید ویلا توجه کردن به درب­های آن است. بسته به تعداد ورودی­ها، اتاق­ها و کمدهای یک‌خانه، تعویض درب­ها می­تواند بسیار گران باشد. برای درب­های بیرونی، به موادی که از آن‌ها ساخته‌شده‌اند، به نظر می‌رسد که چگونه در چارچوب خود جا می‌شوند و اینکه آیا نشانه‌هایی از آسیب آب، پوسیدگی یا مسائل دیگر وجود دارد، توجه کنید.

برای درب­های داخلی، به دنبال آسیب­هایی مانند لایه‌برداری روکش یا سوراخ باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارتفاع درب با نوع کف‌پوش اتاق مطابقت دارد.

خرید ویلا

پنجره­ها

وقتی صحبت از پنجره به میان می­آید، چندین چیز وجود دارد که باید بررسی شود. آیا تمام شیشه­ها سالم هستند یا برخی شکسته‌اند؟ چقدر راحت باز و بسته می­شوند؟ وقتی دستتان را به سمت آن‌ها می‌گیرید، آیا احساس می‌کنید هوا از بیرون به داخل می‌وزد یا به نظر می‌رسد که هوا بسته به نظر می‌رسند؟ حتماً به دنبال علائم کپک و رطوبت نیز باشید.

چند طرح زیبا برای ویلا

سقف، ناودان و سقف

در خرید ویلا بسیار به سقف­ها توجه نمایید. سقف یکی از گران­ترین چیزهایی است که صاحبان خانه باید جایگزین کنند. سقف خانه را هم از جلو و هم از پشت خانه بررسی کنید و به هرگونه کاشی یا زونا شل یا گم‌شده و وجود خزه یا سایر گیاهان توجه داشته باشید. بازرسان خانه معمولاً برای بررسی آن روی سقف بالا می­روند. بنابراین اگر به آن نقطه رسیدید می­توانند اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت سقف به شما بدهند.

درحالی‌که به پشت‌بام نگاه می­کنید، بررسی کنید که آیا ناودان وجود دارد یا خیر. ناودان­ها می­توانند به جلوگیری از جمع شدن آب در فونداسیون و پاشیدن آب و ضربه زدن به لوله شما کمک کنند. اگر ناودان وجود دارد، آیا در وضعیت خوبی هستند؟ اگر ناودان وجود نداشته باشد، به نظر می­رسد ملک دارای روش زهکشی متناوب است.

هنگامی‌که در داخل ویلا قدم می­زنید، مطمئن شوید که به سقف­های هر اتاق توجه کرده­اید. اگر لکه‌هایی وجود داشته باشد، ممکن است سقف به‌طور فعال نشتی داشته باشد یا درگذشته وجود داشته باشد. اگر ترک وجود داشته باشد، می­تواند به معنای مشکلات ساختاری باشد.

خرید ویلا

زیرزمین و پایه

زیرزمین را بررسی کنید و به بوهایی که می­تواند به معنای وجود کپک و کپک باشد توجه کنید. آیا زیرزمین خشک به نظر می­رسد یا تراکم یا رطوبت روی دیوارها یا استخر روی زمین وجود دارد؟ آیا رطوبت‌گیرها کار می­کنند؟

هنگامی‌که در زیرزمین هستید، توجه ویژه­ای به فونداسیون داشته باشید. به نظر می­رسد حالت خوبی دارد یا ترک­های بزرگی وجود دارد؟ وقتی کارتان در زیرزمین تمام شد، مطمئن شوید که از بیرون هم به فونداسیون نگاهی بیندازید.

طراحی دکوراسیون ویلا

لوله‌کشی و برق

ممکن است نتوانید تمام جنبه­های سیستم­های لوله‌کشی و الکتریکی خانه را ارزیابی کنید، اما موارد خاصی وجود دارد که می­توانید طول یک‌خانه را باز ارزیابی کنید. تمام شیرهای حمام و آشپزخانه را بازکنید. آیا دما و فشار آب مناسب به نظر می­رسد؟ آیا به نظر می­رسد که کلیدهای چراغ و پریزها کار می­کنند؟ کابینت­های زیر سینک ظرف‌شویی را ازنظر نشت، قالب و خوردگی بررسی کنید.

هنگامی‌که در زیرزمین هستید، اگر لوله‌کشی و برق در معرض دید قرار دارد، هرگونه مشکل آشکار را بررسی کنید. به تابلو برق دقت کنید. به نظر خوب سازمان‌دهی شده است؟ آیا فضای اضافی برای قرار دادن اضافات یا ارتقاهایی که ممکن است بخواهید انجام دهید وجود دارد؟

اگر به آن نقطه برسید، بازرس خانه شما ارزیابی دقیق­تری از سیستم­های لوله‌کشی و الکتریکی انجام می­دهد، اما این‌که خودتان یک حس اولیه را به دست آورید، ضرری ندارد.

محوطه سازی ویلا

همسایگی و حریم خصوصی

محله گاهی حتی مهم­تر از خانه واقعی است. به موقعیت مکانی آن (نزدیک مدارس، پارک­ها، خواربارفروشی­ها)، منطقه مدرسه و میزان ترافیک از طریق آن توجه کنید. به خانه‌ها، حیاط‌ها و راهروهای ویلاهای دیگر در خیابان و همسایگی توجه کنید. این مورد می‌توانند در مورد مردمی که در آن زندگی می‌کنند صحبت کنند.

اگر همسایه‌ها در حیاط ویلاهای باز هستند و شما احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها سؤال کنید که زندگی در آنجا چگونه است.

هنگامی‌که در حال گشت‌وگذار در ویلا هستید، به بیرون از هر پنجره نگاه کنید تا سطح حریم خصوصی را که اگر در آنجا زندگی می­کردید، ارزیابی کنید. آیا پنجره اتاق‌خواب شما مستقیماً رو به اتاق نشیمن همسایه شماست؟ حریم خصوصی حیاط را نیز بررسی کنید. آیا می‌توانید شام را در پاسیو یا عرشه بدون اینکه احساس کنید همسایه‌هایتان هم آنجا هستند، بخورید؟

نکاتی در رابطه با پلان ویلا

 چیدمان آشپزخانه و حمام

در خرید ویلا بسیار چیدمان و دکوراسیون توجه خاصی کنید. تغییر دکوراسیون و چیدمان مبلمان یک مورد است. اما سازمان‌دهی مجدد چیدمان اتاق‌های خاص، مانند حمام و آشپزخانه، بسیار پیچیده و پرهزینه است. حتی اگر آشپزخانه و حمام­ها ازنظر زیبایی قدیمی باشند، اگر چیدمان یکسانی داشته باشید، به‌روزرسانی آن‌ها بسیار کم‌هزینه‌تر می­شود.

به موقعیت کانترها، سینک ظرف‌شویی و لوازم‌خانگی توجه کنید. توجه داشته باشید که سر دوش روی کدام دیوار قرار دارد.

دکوراسیون ویلایی چیست

کمد و فضای ذخیره‌سازی

درنهایت، مطمئن شوید که کمدها و فضای ذخیره‌سازی در ویلا برای شما و خانواده شما مناسب است. اگر ابزار و تجهیزات چمن زیادی دارید، آیا فضای کافی در گاراژ برای نگهداری آن‌ها وجود دارد یا سوله یا فضای کاری در زیرزمین وجود دارد؟

اگر لباس­های زیادی دارید، آیا کمدهای کافی برای آویزان کردن همه آن‌ها وجود دارد یا حداقل فضای ذخیره‌سازی در اتاق زیرشیروانی یا زیرزمین وجود دارد تا لباس­های خارج از فصل را نگه‌دارید؟

نتیجه

ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که این مقاله تحت عنوان خرید ویلا برای شما عزیزان مفید و کاربردی واقع‌شده باشد.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “در هنگام خرید ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. بازتاب: خرید آپارتمان در رویان به چه شکلی است؟ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: طراحی فضای باز - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت جغرافیایی ویلا می‌باشد. برای این که موقعیت ویلای مورد نظر را بررسی کنید، لازم است قبل از خرید آدرس آن را از فروشنده یا املاک دریافت کرده و در محل حاضر شوید.

    پس از حضور در محل باید این موضوع را بررسی کنید که ویلا تا مرکز شهر چقدر فاصله دارد. معمولاً ویلاهایی که در قلب جنگل واقع شده‌اند از مرکز شهر و زندگی شهرنشینی فاصله بیشتری نسبت به ویلاهای شهرکی، باغ ویلاها و ویلاهای ساحلی دارند. با وجود این فاصله برای خرید باید مسافت زیادی را طی کنید تا بتوانید به فروشگاه‌های سطح شهر دسترسی داشته باشید.

    همچنین در صوتی که نیاز به دریافت خدمات درمانی داشته باشید، در دل جنگل هیچ مرکزی برای فوریت‌های پزشکی در نظر گرفته نشده و باید تا شهر حرکت کنید و به نزدیک‌ترین درمانگاه یا بیمارستان بروید.

    با وجود این که موارد ذکر شده تنها دو مورد از معایب ویلاهای جنگلی است، اما هنوز هم افراد زیادی صرفاً به دلیل این که علاقه‌مند هستند از زندگی شهری فاصله بگیرند و در سکوت و آرامش چند صباحی را سپری کنند، نسبت به خرید ویلا در شمال در قلب جنگل‌های همیشه سبز اقدام می‌کنند.

    ویلاهای ساحلی دسترسی مناسب‌تری دارند، اما با توجه به این که دریای همیشه خروشان در کنار آن‌ها قرار دارد. روزها زمستانی سرد و تابستان‌های شرجی و مرطوب در انتظار افرادی است که نسبت به خرید ویلای ساحلی در شمال اقدام می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید