باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

ده مدل از باربیکیوهای ارزان بازار

آسان ترین نوع کباب کردن با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

ده باربیکیو ارزان بازار

امروزه کباب درست کردن به یکی از کار­های متدوال و رایج سفر­ها و دورهمی­ها تبدیل گشته است که لذت یک دورهمی را چند برابر می­کند . برای تهیه یک کباب دلچسب از ابزار­ها و لوازم مختلفی استفاده می­شود مانند انواع گریل­ها ، منقل­ها ، کباب­پز­ها و باربیکیو . در سایر ابزار­های کباب­پز کباب­ها و موادغذایی بر روی شعله مستقیم آتش قرار می­گیرند ولی در باربیکیو موادغذایی در معرض حرارت غیر مستقیم قرار گرفته و در مدت زمان طولانی مغزپخت و دودی می­شوند. باربیکیو­ها تنوع فراوانی دارند و با زغال یا گاز و یا برق کار می­کنند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد . در ادامه به معرفی ده مدل باربیکیو ارزان قیمت بازار می­پردازیم.

مجموعه ویلاسازه تولید کننده متنوع ترین کبابپزهای خانگی به شما این امکان را میدهد روزهای تعطیل شاد ودل انگیزی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

برای ثبت سفارش و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان با این شماره تماس بگیرید:09142244372

باربیکیو های ویلاسازه به قیمت تولید و کیفیتهای درجه یک

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک و خاص

  1. باربیکیو مدل جامی

ابعاد این مدل باربیکیو ۵۰x۴۰x۴۵ سانتی‌متر و وزن آن 3 کیلوگرم می­باشد. این مدل باربیکیو جزو ساده ترین مدل­های باربیکیو و کباب­پز می­باشد که بسیار کوچک و سبک بوده و به راحتی قابلیت جابه­جایی و استفاده در سفر را دارد. جنس تابه این محصول از ساج تفلون بوده و دارای پایه کوتاه می­باشد که استفاده از آن را راحت می­کند.این کباب­پز به کمک سوخت زغال کار کرده و طعم دودی و کبابی دلچسبی به مواد غذایی می­دهد. از دیگر امکانات این محصول می­توان به کاور ، بادبزن و توری نگهدارنده اشاره نمود.

  1. باربیکیو رومیزی

ابعاد این باربیکیو ۵۰x۳۹x۲۵ سانتی‌متر و وزن آن 8.6 کیلوگرم می­باشد ، به همین دلیل جابه­جایی و حمل و نقل آن آسان می­باشد. این کباب­پز با گاز شهری کار کرده و جنس بدنه  آن از استیل ضدزنگ و مقاوم می­باشد. از دیگر امکانات این باربیکیو می­توان به سینی کباب­پز ، هفت عدد ناودانی چدنی و سینی جمع­آوری روغن و ضایعات اشاره کرد.

 

 

  1. باربیکیو پایه دار

ابعاد این باربیکیو 8۰x3۰x۴0 سانتی­متر و وزن آن 8.5 کیلوگرم می­باشد. پایه 80 سانتی­متری آن استفاده از این دستگاه را راحت کرده  و جنس بدنه آن از استیل مقاوم می­باشد. نوع سوخت مصرفی این دستگاه گاز شهری بوده و برای کبابی و دودی کردن انواع مواد غذایی مانند جوجه ، گوشت ، سبزیجات ، ماهی و … مناسب می­باشد. از دیگر امکانات این دستگاه می­توان به قابلیت تنظیم دما و حرارت ، سینی جمع­آوری روغن ، دستگیره و شش عدد ناوادانی چدنی اشاره کرد.

 

  1. باربیکیو مدل مبین

ابعاد این مدل باربیکو ۵۰x۴۰x۵۰ سانتی‌متر و وزن آن 2.7 کیلوگرم می­باشد . با استفاده از گاز شهری کار می­کند و یک المنت دارد. تعداد شعله ­های آن هفت عدد می­باشد و قابلیت تنظیم حرارت دارد. دارای در و سوئیچ ایمنی نیز بوده  و جنس تابه آن از چدن خط­دار می­باشد که استقامت بیش­تری داشته و گرمای بیش­تری تولید می­کند.

کبابپز های ویلاسازه با طراحی شیک وخاص

انتخاب بهترین نوع باربیکیو بر اساس طرح ورنگ وابعاد از باربیکیو های ویلاسازه

  1. باربیکیو تاشو با سیخ گردان

 

ابعاد این باربیکیو ۵۳x۵۳x۹۰ سانتی‌متر و وزن آن 7 کیلوگرم می­باشد. از امکانات ویژه این مدل باربیکیو می­توان به سیخ گردان اتوماتیک آن اشاره کرد که نیازی به چرخش با دست ندارد. همچنین تمام قطعات این باربیکیو تاشو بوده و در داخل بدنه اصلی جمع می­شود و به یک کیف تبدیل می­شود به همین دلیل کم­جا بوده وبهترین گزینه برای حمل و نقل و استفاده در سفر می­باشد. در دو طرف این باربیکیو میز تاشو تعبیه شده تا به راحتی بتوان مواد غذایی و سایر تجهیزات و لوازم را بر روی آن قرار داد . این باربیکیو به کمک گاز شهری یا گاز مایع و همچنین زغال می­تواند به پخت کباب بپردازد. این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت دارد  و از دیگر لوازم جانبی آن می­توان به هت عدد سیخ مخصوص ، شعله پخش­کن ، کیف قابل حمل ، انبر زغال ، بادبزن ، موتور سیخ گردان و نگهدارنده درب اشاره کرد.

  1. باربیکیو چندکاره مدل پارمیس

قطر دایره سطح کار 64 سانتی­متر و ارتفاع باربیکیو 80 سانتی­متر می­باشد. این محصول 7 کیلوگرم وزن دارد و دارای سه پایه تاشو و کم­جا می­باشد به همین علت قابلیت جابه­حایی و استفاده در سفر را دارد. ارتفاع این باربیکیو قابل تنظیم بوده و حداکثر ارتفاع آن 80 سانتی­متر می­باشد.این محصول چند کاره بوده و علاوه بر باربیکیو می­توان به عنوان آتشدان استفاده نمود و یا به کمک توری آن به گریل کردن مواد غذایی پرداخت.این کباب­پز از سوخت زغال استفاده می­کند و دارای امکانات جانبی همچون ، میله نگهدارنده کتری ، توری گریل ، ساک دستی و انبر زغال می­باشد.

  1. باربیکیو شعله دار رومیزی

اندازه و ابعاد این باربیکیو ۲۸×۴۸×۷۳ سانتی‌متر و وزن آن 16 کیلوگرم می­باشد.این محصول دارای 6 عدد ناودانی چدنی بوده و جنس بدنه ان از استیل مرغوب می­باشد. در قسمت سمت راست باربیکیو تک شعله ای قرار دارد که بر روی آن می­توان قابلمه قرار داده و به پخت وپز پرداخت ، همچنین می­توان برای گرم نگه داشتن کباب­ها از آن استفاده نمود. این باربیکیو با گاز شهری کار کرده و دارای سینی روغن­گیر و دو شیر گاز می­باشد.

  1. باربیکیو پایه دار ساده

ابعاد این باریکیو۷۰x۴۵x۱۱۰ سانتی‌متر سانتی‌متر و وزن آن 20 کیلوگرم می­باشد. این کباب­پز هم با گاز شهری و هم با زغال کار می­کند و دارای دو شیر گاز می­باشد. از دیگر امکانات این دستگاه می­توان به دستگیره ، سینی روغن­گیر ،پایه­های بلند و درب دستگاه اشاره کرد. این وسیله دارای دو المنت و شعله پلوپز نیز می­باشد.

رنگبندی متنوع کبابپز های ویلاسازه

ویلاسازه ، تولید کننده انواع باربیکیو های فلزی و کباب پز آهنی مناسب برای تراس، حیاط، ویلا و بالکن خانه

  1. باربیکیو رومیزی برقی

ابعاد این وسیله ۵۳x۱۲x۴۰ سانتی‌متر و وزن آن 1.5 کیلوگرم می­باشد. این کباب­پز به کمک انرژی برق کار کرده به همین دلیل دود زیادی تولید نمی­کند. یکی از مزایا این دستگاه آن است که تمام قطعات آن به راحتی از هم جدا شده و بعد از تهیه کباب به راحتی می­توان آن را شست و تمیز نمود. توان این دستگاه 2000 وات بوده که دارای دو المنت می­باشد. از امکانات جانبی این کباب­پز می­توان به سینی چربی­گیر ، توری مخصوص کباب، قفل کودک ، تنظیم دما و حرارت و چراغ نشانگر اشاره نمود.

  1. باربیکیو رومیزی جعبه ای

ابعاد این باربیکیو ۲۵x۵۰x۵۰ سانتی‌متر و وزن آن 20 کیلوگرم می­باشد. بدنه این وسیله از جنس ورق روغنی با رنگ کوره ای مقاوم می­باشد. این کبا­ب­پز به کمک گاز شهری کار می­کند و برای استفاده از زغال باید به طور مجزا برای این دستگاه توری مخصوص زغال تهیه نمود. همچنین این باربیکیو دارای قابلیت تنظیم حرارت می-باشد که به کمک آن می­توان به راحتی و بدون دغدغه سوختن به پخت کباب پرداخت. این دستگاه همچنین دارای امکاناتی همچون شلف گریل ، 8 عدد چدن بر روی هر برنر و سینی چکه­گیر می­باشد.

مقالات مربوطه:

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

انتخاب باربیکیو ذغالی

راهنمای خرید باربیکیو گازی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید