وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

تنوع منقل مسافرتی تاشو | خرید منقل مسافرتی

انواع منقل کبابی و کباب پز فلزی تاشو در فروشگاه اینترنتی ویلاساز در مدل و سایزهای مختلف ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین طرح و مدل های انواع منقل های مسافرتی به صورت تاشو می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نماید.

اما منقل کمپینگ تاشو یا جمع شونده متفاوت هستند. آنها بسیار فشرده هستند، خرید آنها ارزان است و نیازی به اتصال به مخزن پروپان ندارند. مهم نیست که در چه سایز دکلی سفر می کنید، این کباب پزهای تاشو کمپینگ به اندازه کافی کوچک و به اندازه کافی سبک هستند تا در یک فضای بسیار کوچک ذخیره شوند.

منقل کبابی استیل ویلاسازه22

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

ساخت منقل کبابی ساده

در واقع، اگر اهل کمپینگ اتومبیل یا حتی کوله گرد هستید، بسته به اندازه و وزنی که خریداری می کنید، می توانید یک منقل کمپ تاشو همراه داشته باشید. بسیاری از این محصولات را در فروشگاه ویلا سازه مشاهده نمایید .

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به کوره های کمپینگ تاشو بیندازیم چگونه کار می کنند، چقدر هزینه دارند و واقعا چقدر جمع و جور هستند!

منقل کبابیvillasaze4

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

منقل توری کمپ تاشو چیست؟

منقل توری کمپ تاشو یک گریل است که برای پختن غذا یا به عنوان یک آتشدان کوچک یا آتش کمپ برای گرم کردن، جمع شدن با دوستان یا برشته کردن گوشت در نظر گرفته شده است.

منقل های تاشو یا جمع شونده به اندازه ای جمع می شوند که به راحتی ذخیره می شوند. برخی از آنها با یک کیف حمل کوچک عرضه می شوند و به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که می توان آن را در کوله پشتی قرار داد و حتی در هنگام پیاده روی و چادر کمپینگ استفاده کرد.

منقل سرخپوستی

آیا منقل های مسافرتی تاشو گران هستند؟

در حالی که منقل های مسافرتی تاشو قیمت متفاوتی دارند، معمولا می توان آنها را بسیار ارزان خریداری کرد. قیمت برخی از منقل های کمپینگ میلیونی نیز می باشد، اما منقل های کمپینگ تاشو در سبک ها و اندازه های مختلف با کسری از این هزینه در دسترس هستند.

ویژگی های منقل کبابی

مزایای انواع منقل مسافرتی برای RVs چیست؟

منقل های مسافرتی یا کباب پزهای کمپینگ تاشو چندین مزیت دارد که کوچکترین آنها اندازه جمع و جور آنها در هنگام جمع شدن برای ذخیره سازی است. مهم نیست که چگونه سفر می کنید. کاربرد ساده و آسان و بسیار راحت برای مسافرت های دور و نزدیک.

کاربرد انواع منقل های مسافرتی یا کباب پز با قابلیت جابجایی

مینی گریلVENTON ، منقل های مسافرتی کاربردی، کباب پز قابل جابجایی، گریل کمپینگ با قابلیت تمیز کردن آسان

برند: ونتون

مواد: فلز

رنگ: خاکستری

ابعاد محصول: 26.8 x 40.2 x 19.8 سانتی متر

وزن محصول: 1.5 کیلوگرم

انواع منقل مسافرتی

درباره محصول مینی  گریل VENTON 

  • استحکام این منقل ها بسیار قوی است و آن را به کباب کاملی در جاده تبدیل می کند و برای گردش یا کمپینگ ایده آل است.
  • نصب و جداسازی آسان- این کباب پز تاشو به عنوان یک کباب پز مسافرتی برای باربیکیو ایده آل است زیرا تنظیم و جدا کردن آن بسیار آسان و سریع است.
  • تمیز کردن آسان برای استفاده در فولاد ضد زنگ، مینی رینگ مخصوص کمپینگ به دلیل مواد محکم و صاف و شکل بزرگش به ویژه سریع و آسان تمیز می شود.
  • نصب ایمن به لطف لبه های گرد- منقل جمع و جور دارای طرفین است و به لطف مواد با کیفیت بالا به راحتی نصب می شود.

گریل گاربیکیو VGEBY1، منقل مسافرتی سیار تاشو، استیل ضد زنگ، کباب پز، لوازم جانبی پیک نیک، برای کمپینگ های مسافرتی

نام  تجاری:  VGEBY1

مواد: فولاد ضد زنگ

وزن محصول: 0.59 کیلوگرم

مواد قاب: فولاد ضد زنگ

انواع مختلف منقل

درباره محصول گریل گاربیکیو VGEBY1

  • جنس: گریل از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بسیار بادوام، ضد زنگ، ضد خش، ایمن و سازگار با محیط زیست است.
  • تحمل بار قوی: منقل می تواند تا 10 کیلوگرم را تحمل کند، بنابراین بدون نگرانی در مورد کیفیت، یک تجربه خوشمزه را ارائه می دهد.
  • حمل عملی: نیازی به پیچ ندارد و استفاده از آن بسیار راحت است. برای حمل و نقل و نگهداری آسان، کوچک و تاشو است. می توان آن را در ماشین یا حتی در کیف قرار داد.
  • طیف وسیعی از کاربردها: این منقل های کوچک به راحتی قابل حمل هستند، بنابراین می توانید آن را برای باربیکیو، چادر و پیک نیک برای مهمانی کوله پشتی خود و سایر فعالیت های خارج از منزل همراه خود ببرید.

منقل مسافرتی سبک وزن از جنس استیل فوق فشرده  Bitty Big Q 316

معرفی انواع باربیکیو

نام تجاری: Bitty Big Q

مواد: فولاد ضد زنگ

ابعاد محصول: 8.8 × 17 × 8.7 سانتی متر

وزن محصول 1.7  پوند

منقل کبابی مسافرتی

درباره محصول Bitty Big Q 316

  • جمع و جور، جمع شدنی و سبک وزن، کمتر از 2 پوند. ایده آل برای پخت و پز آتش در فضای باز. مناسب برای کمپینگ کاروان، سفر شکار، بوته و غیره. همچنین می توان از آن به عنوان قفسه سرخ کردنی و توری خنک کننده در آشپزخانه استفاده کرد.
  • طراحی منحصر به فرد- کاملا به قفسه گریل باز می شود، به راحتی به 3-5 نفر خدمات رسانی می کند. بعد از استفاده تا کنید، ابعاد تا شده 17cm x 8.8cm x 8.7cm. آسان برای حمل و نقل.
  • طراحی یک تکه واقعی- بدون نیاز به مونتاژ. نصب آسان و سریع

منقل مسافرتیE-More ، کباب پز زغالی تاشو قابل حمل، ضد زنگ، برای فضای باز، باغ، کمپینگ، مسافرت، پیاده روی، پیک نیک، 43 x 29 x 24 سانتی متر

نام تجاری: E-More

مواد: فولاد ضد زنگ

ابعاد محصول : 29 × 43 × 23.9 سانتی متر

وزن محصول:2.15 کیلوگرم

آشنایی با انواع منقل مسافرتی

درباره محصول منقل مسافرتی E-More

  • جمع شونده است، فضا را ذخیره می کند و برای نگهداری این زغال چوب سبک در آشپزخانه یا صندوق عقب شما عالی است. با دستگیره های دستی، منقل قابل حمل به راحتی به پارک، کمپینگ، مسافرت یا مهمانی منتقل می شود.
  • از فولاد ضد زنگ بادوام 430 درجه، با ویژگی های ضد زنگ، مقاوم در برابر حرارت، غیر قابل تغییر شکل، ایمنی، سلامت، دود غیر سمی، این کباب پز مسافرتی را می توان برای مدت طولانی مورد استفاده مجدد قرار داد.
  • مونتاژ و تمیز کردن آسان بدون نیاز به پیچ، راه اندازی ساده دو مرحله ای این کباب پز مینی را برای کباب کردن در حال حرکت ضروری می کند. هنگامی که تا می شود، یک ساختار تکیه گاه چهار گوشه روی زمین ایجاد می کند تا در هنگام استفاده پایدار بماند. با دریچه هایی در دو سر گریل طراحی شده است تا جریان هوا به راحتی کنترل شود و گرما به طور مساوی روی گریل پخش شود.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    منقل کبابی تنها یک وسیله برای سفر است اما این وسیله نه تنها یکی از اجزای مهم مسافرت و گردش می‌باشد بلکه در خانه نیز به وفور استفاده می‌شود. اهمیت وجود یک منقل در خانه زمانی مشخص می‌شود که هوس کباب می‌کنیم و گوشت تازه می‌خریم. البته همه می‌دانیم که منقل فقط برای پختن کباب نیست بلکه انواع و اقسام غذاهای کبابی را می‌توان روی آن طبخ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید