وبلاگ ویلاسازه

ویژگی های منقل کبابی

کبابپز ویلاسازه

مهمترین نکات برای خرید منقل کبابی

اگر شک دارید که آیا کباب پز گزینه مناسبی برای شماست یا خیر، در اینجا نکات مهمی را به شما می گوییم. در این راهنمای خرید باربیکیو نکاتی در مورد انتخاب و خرید این محصول به شما ارائه می شود.

برای اطلاع از قیمت منقل مسافرتی سایت ویلا سازه را مشاهده کنید .

 

مهمترین نکات خرید منقل

در هنگام خرید باربیکیو نکات زیر را حتما رعایت کنید.

  • باربیکیو گازیvillasazeکارایی مفید

این دستگاه یکی از پرکاربردترین وسایل پخت و پز در طبیعت است. یکی از مهم ترین نکات خرید و انتخاب باربیکیو این است که باید به طراحی کباب پز دقت کنید تا مطمئن شوید که آتش به طور موثر می سوزد. معمولاً کباب‌ها در صورت رعایت نکات زیر به خوبی می‌سوزند:

  • در مقابل باد محافظت خوبی دارند.
  • دارای سوراخ ها و دریچه های هوا برای کمک به سوختن کارآمد است.
  • وجود سوراخ هایی با فلز ضخیم در گریل برای هدایت بهتر و حفظ حرارت مناسب است.
  • نحوه استفاده از باربیکیو

  • تمیزسازی خاکستر منقل

پس از سوزاندن آتش و هیزم در کباب، خاکستر باقی می ماند. این خاکسترها کجا می روند و چگونه آنها را تمیز کنیم؟ برای محافظت از زمین، منقل های استاندارد به گونه ای طراحی شده اند که مکانیزمی برای جمع آوری خاکستر سوخته برای جلوگیری از ریختن آن بر روی زمین و محیط داشته باشند. با این مکانیزم می توانید پس از خاموش شدن آتش به راحتی خاکستر را جمع آوری کنید.

انواع باربیکیو و کاربردهایشان

  • حفاظت از زمین

پس از استفاده از گریل در طبیعت، زمین و اطراف آن نباید سوخته و سیاه شود! به همین دلیل باربیکیوهای قابل حمل به گونه ای ساخته می شوند که آسیبی به زمین وارد نشود. به دنبال منقل هایی باشید که در اطراف بالا هستند و آتش به خوبی مهار شده و از ریزش چوب جلوگیری می شود.

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

۴ ویژگی بهترین منقل های سفری

ویژگی های بهترین گریل ها به شرح زیر است:

  • وزن و اندازه منقل

وزن گریل می تواند ارتباط مستقیمی با نوع و مسافت سفر شما داشته باشد. در ضمن پیاده به گشت و گذار می روید یا با ماشین به محل مربوطه می روید و زیاد پیاده روی نمی کنید؟ در ضمن تعداد همسفرتون هم مهمه مثلا شما 4 تا 6 نفر هستین یا بیشتر یا کمتر؟

البته برای هر کدام از این موارد گزینه های مختلفی پیشنهاد می شود. به عنوان مثال، یک گریل تاشو برای زمانی مناسب است که می خواهید جمع و جور باشد و فضای کمتری را اشغال کند. اکثر منقل ها اندازه متوسط هستند و برای گروه های چند نفره مناسب هستند.

طراحی فضای باز

  • سهولت استفاده

ذکر این نکته در راهنمای خرید گریل ضروری است که شاید استفاده از کباب پز گازی راحت تر از منقل زغالی باشد، اما باید منبع سوخت را همیشه همراه خود داشته باشید و فضای بیشتری را اشغال می کند. انتخاب با شماست که مناسب ترین را انتخاب کنید.

  • راهنمای خرید منقل های فن دار

این کباب پزها به عنوان یکی از وسایل آشپزی در طبیعت کار شما را راحت کرده است و می توانید کار بادکش کباب را به آنها بسپارید. این نوع محصولات به دو صورت فن گریل برقی و فن گریل دستی عرضه می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع گریل ها لطفا به صفحات مربوط به محصول مراجعه کنید.

  • منقل دارای گریل

یکی از نکات راهنمای خرید کباب پز این است که برخی از کباب پزها گریل هم دارند و بسیار پر طرفدار هستند. زیرا باعث می شود یک وسیله جانبی کمتر برای حمل و نقل داشته باشید. با چنین محصولی هم کباب پز دارید و هم گریل! اندازه گریل مورد نظر را در نظر بگیرید. اگر به دنبال چنین گریل هایی هستید می توانید از محصولات کباب پز و تاشو ایتالیایی دیدن کنید.

دلایل خرید منقل زغالی

اگر می خواهید اوقات فراغت دلپذیری را در طبیعت سپری کنید یکی از گزینه های بی نظیر و خاطره انگیز استفاده از کباب پز است. با ابزار از گشت و گذار و سفر در طبیعت لذت بیشتری خواهید برد. اگر می خواهید دلایل بیشتری برای خرید کباب پز زغالی بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

انواع مختلف منقل

  • ایجاد فرصت برای دورهمی

با ابزار مناسب فرصت بیشتری برای سفرهای طبیعت گردی خواهید داشت. کباب کردن فرصت لذت بردن از تعطیلات را افزایش می دهد.

  • بهبود آشپزی در طبیعت

با داشتن امکانات مناسب در طبیعت و دانستن نکات آشپزی در طبیعت آشپزی بهتری را تجربه خواهید کرد و آسیب کمتری به طبیعت وارد خواهید کرد. به جای برپا کردن آتش مخرب که آثار خود را در طبیعت به جا می گذارد، از وسایلی مانند کباب پز هیزمی، چوب ساج مسافرتی و … استفاده کنید.

انواع منقل مسافرتی

  • لذت بیشتر در طبیعت

وقتی تجهیزات مناسبی داشته باشید، قطعا زمان بیشتری را صرف لذت بردن از طبیعت خواهید کرد و کمتر نگران کمبودها و یا صرف زمان برای پوشاندن کمبودها خواهید بود. وقتی با هیزم و سوخت راحت باشید با اطمینان بیشتری در طبیعت می مانید و در نتیجه برنده خواهید شد.

  • بهبود کیفیت دورهمی

آخرین نکته در این راهنمای خرید گریل این است که با داشتن گریل می توانید مجالس دوستانه و خانوادگی با کیفیت تری داشته باشید. از این دوران لذت و آرامش بیشتری خواهید داشت. پس با کمترین هزینه خود را مجهز کنید و به دامان طبیعت بروید.

میز باربیکیو مدرن ویلاسازهویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ویژگی های منقل کبابی

  1. بازتاب: ساخت منقل کبابی ساده - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    منقل یا کباب پز ها در انواع مختلفی وجود دارند که شما باید بر اساس ویژگی که هر کدام دارند و البته نیاز خود یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.
    کاربرد و استفاده آسان
    مدت زمان کم در پخت کباب
    حذف هزینه خرید زغال و سالم بودن این مدل نسبت به نوع زغالی
    به دلیل داشتن ورق های چدن روی شعله ها باعث مغز پخت شدن کامل میشود

  3. azari_kiz گفت:

    کاربرد و استفاده آسان
    مدت زمان کم در پخت کباب
    حذف هزینه خرید زغال و سالم بودن این مدل نسبت به نوع زغالی
    به دلیل داشتن ورق های چدن روی شعله ها باعث مغز پخت شدن کامل میشود

دیدگاهتان را بنویسید