وبلاگ ویلاسازه

دکوراسیون اداری

مبلمان اداری

دکوراسیون اداری امروزه اهمیت ویژه ای دارد .برای راه اندازی یک فضای اداری یا دفترکار، تجهیزات و وسایل مختلفی لازم است. مبلمان اداری را می توان جزئی تفکیک ناپذیر از چیدمان فضای اداری محسوب کرد. انتخاب مبلمان اداری مناسب، علاوه بر اینکه راحتی و آسایش کارکنان را به همراه دارد. با ایجاد فضایی شیک و لوکس، موجب جلب اعتماد بیشتر مراجعه کنندگان خواهد شد. مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز کارکنان، صندلی های مختلف و مبل اداری می باشد. هر کدام از این تجهیزات اداری در طرح ها و مدل های متنوع توسط چندین شرکت معتبر تولید. و در اختیار عرضه‌کنندگان این تجهیزات قرار می‌گیرد. مبلمان اداری به لحاظ شکل ظاهری تفاوت هایی با مبلمان شهری و مبلمان ویلایی دارد .

دکوراسیون اداری و ویژگی های بهترین مبل اداری

مبل‌های اداری از نظر ساختار، طرح و مدل همچنین رنگ‌بندی دارای تنوع بالایی هستند. برندهای متعددی، در زمینه تولید انواع مبل اداری فعالیت می کنند. کیفیت تولیدات همه برندها یکسان نخواهد بود. بهترین مبل اداری توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می‌گردد. فضای اداری، مکانی پرتردد است. برخی از اثاث منزل را می توان در مبلمان اداری بکار برد .

کیفیت مبلمان اداری


به همین دلیل برای تهیه مبلی که برای ادارات طراحی می شود، باید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده تا استحکام، دوام و ماندگاری مبل اداری در حد مطلوب واستانداری باشد. اسکلت یا کلاف مبل اداری باید از مستحکم‌ترین چوب ساخته شود. غالبا برای تهیه مبل اداری از چوب گردو یا راش استفاده می شود. پارچه در نظر گرفته شده برای مبل اداری، باید جنس مقاومی بوده و به مرور زمان دچار سائیدگی یا پرز نشود. البته این ویژگی در بسیاری از وسایل دیگر مانند صندلی راک یا تاب ریلکسی صادق است .

پارچه مورد استفاده برای مبلمان اداری

غالبا از چرم یا پارچه های چرمی و مخملی برای تهیه مبل اداری استفاده می شود. استفاده از اسفنج مرغوب و فوم سرد در تهیه محل نشیمن و تکیه‌گاه مبل اداری موجب می شود، با گذشت زمان شکل و حالت اولیه خود را از دست ندهند. یراق آلاتی که در تهیه مبل اداری بکار گرفته می شود، باید از بین بهترین برندها انتخاب گردد.
همه این عوامل دست بدست هم داده تا کیفیت نهایی مبل اداری به بالاترین حد ممکن برسد. البته کیفیت ساخت مبل اداری به استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن و جدید در تهیه این مبل و بهره گیری از نیروی ماهر و کارآزموده نیز بستگی دارد. از انواع استند گل برای زیبایی محیط اداری استفاده می شود .

انواع دکوراسیون اداری

انتخاب میز مناسب برای فضای اداری و کاری، می تواند بازدهی کار را بالا برد. اگر شرایط کاری مطلوب‌تری برای کارمندان فراهم شود، با آسودگی خاطر بیشتری دل به کار می‌دهند. میز اداری شامل میز مدیریت می باشد. این میز مخصوص مدیر اداره بوده و با سایر میزهای اداری از لحاظ طرح و مدل همچنین ابعاد متفاوت است. میز مدیریت معمولا در ابعاد بزرگ طراحی می شود. میز مدیریت باید فضای لازم برای قرار دادن وسایل کاری را در اختیار مدیر اداره قرار دهد. میز مدیریت دارای چندین کشو برای قراردادن وسایل مختلف است.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری را مطالعه کنید .

دکوراسیون اداری و میز اداری


میزی که برای کارمندان در نظر گرفته می شود، بر اساس حوزه کاری آنان طراحی می شود. ابعاد میز اداری کارمندان از میز مدیریت کوچک‌تر و طراحی ساده‌تری دارد. میزهای اداری را می توان به صورت ال مانند یا یو شکل نیز در بازار فروش پیدا کرد. این میزها با طراحی های خاص خود، فضایی لوکس و چشمگیر را در محیط های کاری ایجاد می‌کنند. ارتفاع میزهای اداری باید به گونه ای باشد که با اروگونومی بدن متناسب بوده و ستون فقرات و دست ها در بهترین حالت ممکن قرار گیرند. ارتفاع میز اداری باید متناسب با استانداردهای جهانی باشد.

برای تکمیل اطلاعات صنعت مبلمان را نیز مورد بررسی قرار دهید .

دکوراسیون اداری و صندلی های اداری

صندلی های اداری نیز دارای تنوع زیادی هستند. صندلی اداری باید به گونه ای طراحی شود که محل نشیمن آن راحت و نرم بوده .و تکیه گاه و پشتی آن از ستون فقرات محافطت نماید. صندل های اداری به صورت صندلی های ثابت یا صندلی هایی که زیر آن ها چرخدار بوده .و قابلیت گردش به زوایای مختلف را دارند، طراحی شده است. ارتفاع صندلی اداری باید قابل تنظیم باشد. هر فرد بر اساس قد و جثه خود می تواند ارتفاع صندلی را تنطیم نماید. با نشستن روی صندلی اداری، زاویه زانو شما نسبت به زمین باید حالت قائمه به خود گیرد. دسته صندلی اداری نسبت به میز کار نیز باید در یک سطح باشد. پشتی صندلی میز کار باید بتواند گودی کمر را پوشش داده و گردن در بهترین حالت قرار گیرد.

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و حتی محیط کار بسیار پر رنگ است .

نکات مهم در دکوراسیون اداری

هنگام خرید مبلمان اداری به این نکته باید توجه نمود. که شما قرار نیست هر سال مبلمان اداری خود را تعویض نمایید. پس بهتر است جنس مبلمان شما از کیفیت مناسب برخوردار بوده .تا سال های متمادی بتوانید از آن استفاده کنید. بر همین اساس در انتخاب مبل اداری دقت و حساسیت بیشتری به خرج داده. و برای خرید این محصول، هزینه لازم را در نظر بگیرید.
مبلمان اداری را بر اساس کیفیت و جنس مبل انتخاب کنید. مبلمان اداری خوب و مرغوب معمولا قیمت بالاتری دارد. دوام و ماندگاری بالای این مبل‌ها، هزینه پرداخت شده را جبران خواهد کرد. پس از اینکه از کیفیت مبلمان اداری اطمینان حاصل کردید.طرح و مدل مبلمان اداری همچنین ابعاد این مبلمان را بر اساس فضای اداری خود انتخاب نمایید.

از قرار دادن یک استند گل چوبی یا استند گل فلزی در محیط اداری دریغ نکنید .

هماهنگی دکوراسیون اداری و حیطه کاری

اگر فضای کوچکی را در اختیار دارید. از خرید مبلمان اداری حجیم و با ابعاد بزرگ خودداری نمایید.
بهتر است طرح و مدل مبلمان اداری با سبک محیط کاری شما همخوانی داشته باشد. رنگ مبلمان اداری را با سایر دکوراسیون فضای کاری خود ست و هماهنگ نمایید. توصیه می‌کنیم مبلمان اداری خود را از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب کنید. کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده. و تولیدات خود را با ضمانت در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

در برخی از شرکت های خصوصی خرید باربیکیو برای تراس می تواند گزینه مناسبی باشد .

چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری با چیدمان مبل و دکوراسیون منزل تفاوت فاحشی دارد. چیدمان مبلمان اداری باید به گونه ای باشد .که حالت رسمی بودن را در این فضا ایجاد کند. آنچه در چیدمان مبلمان اداری باید مورد توجه قرار گیرد.این است که کارمندان اداره تقریبا زمان زیادی را در اداره بسر می‌برند.محیط کاری نامناسب می تواند راندمان کار آنان را پایین آورده. و ارباب رجوع را نیز خسته کند. بر همین اساس باید چیدمان مبلمان اداری به گونه ای باشد. که کارمندان کاملا احساس راحتی کنند.

 

اهمیت نوردهی در دکوراسیون اداری


بهتر است میز و صندلی کارمندان در روشن‌ترین محل فضای کاری قرار داده شود. در کنار پنجره ها می توان هم از نور کافی بهره گرفت .و هم از هوای آزاد استفاده نمود. میز های اداری باید در کنار دیوار و محلی نزدیک به پریز برق قرار داده شوند. قرار دادن یک صندلی مناسب برای مراجعه کنندگان، نشان دهنده احترام به شخصیت آن ها است. بهتر است مبلمان اداری در تمام قسمت های مختلف فضای اداری چیده شوند.

عدم تراکم مبلمان اداری در یک فضا

تراکم مبلمان اداری در یک قسمت اتاق کار، فضایی شلوغ ایجاد خواهد کرد. هرچه اطراف کارمندان خلوت‌تر باشد، آرامش بیشتری خواهند داشت. بهتر است چیدمان مبلمان اداری را هر چند وقت یکبار تغییر داده. تا فضای اداری تبدیل به فضایی خسته کننده نشود. تغییر در چیدمان مبلمان اداری تاثیر زیادی در روحیه کارمندان دارد.
با قرار دادن چند گلدان گل طبیعی در اتاق کار کارمندان روحیه ای مضاعف در آنان ایجاد کنید. کارمندان از فضای کاری لوکس و شیک لذت می‌برند. اگر قرار است از مبل اداری برای اتاق مدیریت استفاده شود. چیدمان این مبل باید به گونه‌ای باشد که کاملا در معرض دید مدیر اداره بود و مراجعین به راحتی بتوانند با مدیریت ارتباط برقرار نمایند.

مبلمان اداری خوب را از کجا بخریم

مبلمان اداری یکی از اصلی‌ترین ملزومات فضای کاری بوده و مهمترین تجهیزاتی است.که هر چه سریع‌تر باید برای خرید آن اقدام کرد. قبل از خرید مبلمان اداری باید در مورد برندهای تولیدکننده این نمونه مبلمان و کیفیت تولیدات هر برند، اطلاعاتی را بدست آورید. پس از اینکه برند مورد نظر را انتخاب نمودید. می توانید به سراغ نمایندگی های فروش تولیدکننده مبل اداری در محل سکونت خود رفته .و با مراجعه حضوری به این مراکز، از طرح های مختلف مبلمان اداری دیدن نموده. و پس از استعلام قیمت نمونه های مختلف، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، خرید خود را انجام دهید‌.

اگر تمایل دارید خرید خود را مستقیما از تولیدی انجام دهید . برای اینکار می توانید به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید .

برند های معتبر در دکوراسیون اداری

برندهای معتبر تولیدکننده مبلمان اداری، شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری این تجهیزات را نیز فراهم کرده‌اند. کافی است به سایت های فروش برندهای تولیدکننده مبل اداری مراجعه کرده. و پس از انتخاب مبلمان مورد نظر، سفارش خرید خود را ثبت نمائید. مبلمان اداری سفارش داده شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال و تحویل تان داده خواهد شد

تفاوت مبل اداری با مبل خانگی


از همه نوع مبلی برای فضای کاری نمی توان استفاده کرد. مبل اداری در عین زیبایی باید ساده و بدون زرق و برق باشد. مبل های اداری نسبت به مبل خانگی از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار است. مبل اداری وزنی سبک تر از مبل های خانگی داشته و جابجایی آن به راحتی صورت می‌گیرد.
در تهیه مبل های اداری بیشتر از پارچه های ساده مانند چرم و مخمل استفاده می شود. مبل اداری در مقایسه با مبل خانگی، از لحاظ طرح و مدل، تنوع کمتری دارد. مبل های اداری بیشتر در سبک های کلاسیک طراحی می شوند مبل اداری را بیشتر در رنگ های تیره تولید می کنند. تردد زیاد در محیط های کاری موجب می شود. که مبل های اداری سریع‌تر کثیف شوند. در انتخاب مبل های اداری، بیشتر به راحتی آن اهمیت داده می شود.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

کاربرد مبلمان اداری

تاریخچه و تاثیر مبلمان شهری

راهنمای خرید مبلمان ویلایی

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “دکوراسیون اداری

  1. Jalal گفت:

    در دکوراسیون اداری نکاتی هستند که باید توجه داشته باشیم مثل :تناسب مبلمان استفاده شده با محیط وکاری که انجام میدهیم یا استفاده استند گل های ساده وشیک برای زیبایی بیشتر ،چیدمان مبلمان اداری متناسب با فضا،همچنین استفاده از مبلمانی که رویه چرم دارند در دکوراسیون اداری خیلی تاثیر گذار هستند البته کمک گرفتن از طراح دکوراسیون اداری کمک زیادی میکند تا یک محیط اداری وزیبایی داشته باشیم

  2. azari_kiz گفت:

    همچنین یکی را راهنماهای خرید دکوراسیون اداری این است که رنگ‌های گوناگون آن با محیط کاملا سازگار باشد و در صورت استفاده از وسایل مطلوب برای طراحی داخلی محیط‌های اداری کوچک می توان بهترین استفاده را از فضا داشت. هنگام خرید وسایل دکوراسیون اداره مورد نظر، برای فضاهای کوچک باید مبلمانی را انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکند تا کارکنان بتوانند به راحتی در اتاق تردد کنند. بهترین لوازم دکوراسیون اداری برای تزیین فضاهای کوچک تابلوهای نقاشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید