باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

کاربرد باربیکیوهای مختلف

باربیکیو متنوع از لحاظ قیمت و سایز فقط در ویلاسازه

 

 

  انواع باربیکیو های ویلاسازه

 

 

  ** مقدمه  **

 

در دنیای گرم تابستان ، باربیکیو به یک هنر و شگفتی تبدیل می ‌شود .  اما انتخاب یک باربیکیو مناسب می تواند چالش هایی با خود به همراه داشته باشد . شرکت ویلاسازه یه شما این امکان را میدهد تا مناسب ترین وبا کیفیت ترین باربیکیو را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید  همچنین شناسایی دقیق نیاز ها می تواند در این مسیر به کمک شما بیاید . در این مطلب در نظر داریم شما را انواع باربیکیو و نحوه انتخاب محصول مناسب آشنا کنیم.  برای ثبت سفارشات خود با این شماره تماس بگیرید:09142244372

باربیکیو ویلاسازه با قیمت های استثنایی

اگر به دنبال باربیکیو مجهزی هستید باربیکیو های ویلاسازه بهترین انتخاب شماست

انواع باربیکیو به لحاظ کاربرد :

باربیکیو خانگی

همان گونه که از نام این محصولات پیداست ، جهت استفاده برای کاربرد های خانگی طراحی و تولید می شوند . گزینه هایی مانند زیبایی ، طراحی و ابعاد در مورد باربیکیو های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

باربیکیو های مسافرتی

باربیکیو های مسافرتی یا منقل مسافرتی برای مسافرت ، طبیعت گردی و کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد . موضوع مهم در مورد منقل مسافرتی ابعاد کوچک و وزن پایین برای جایجایی آسان می باشد .

 

باربیکیو صنعتی

کباب پز های صنعتی معمولا در غذا خوری ، رستوران و مکان های صنعتی مانند کارخانجات جهت تهیه غذا مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات معمولا داراب ابعاد بزرگی هستند . استحکام و دوام در باربیکیو های صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد .

 

انواع باربیکیو به لحاظ جنس :

باربیکیو آهنی

باربیکیو های فلزی محبوب ترین نوع باربیکیو می باشند . از فلزات مختلفی می توان برای ساخت باربیکیو استفاده کرد . از جمله این فلزات می توان به آهن ، فولاد ، چدن و استیل اشاره کرد .

 

باربیکیو آجری ، سنگی و سیمانی

این نوع کباب پز ها می توانند عمر مفید نسبتا طولانی داشته باشند . به دلیل وزن بالا این محصولات معمولا به صورت ثابت می باشند و قابلیت جابجایی ندارند . این باربیکیو ها معمولا در محل ساخته می شوند .

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکمو مقاوم

انواع باربیکیو به لحاظ سوخت مصرفی :

باربیکیو ذغالی

کباب پز ذغالی قدیمی ترین نوع کباب پز می باشد که از محبوب ترین انواع باربیکیو نیز به شمار می رود . باربیکیو های ذغالی طعم خاصی به غذا اضافه می کنند که بسیاری از افراد به آن علاقه خاصی دارند .

 

باربیکیو گازی

باربیکیو گازی در کشور ما به دلیل دسترسی آسان به سوخت گاز ، بسیار رایج می باشد . امکان کنترل حرارت از ویژگی های باربیکیو گازی به شمار می رود . باربیکیو گازی را می توان با گاز شهری و سیلندر گاز مورد استفاده قرار داد .

 

باربیکیو برقی

باربیکیو برقی جدید ترین نوع باربیکیو می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد . سهولت در استفاده و راه اندازی سریع از ویژگی های باربیکیو برقی به شمار می رود .

 

بار بی کیو

بار بی کیو محصولی است که امروزه به یک تفریح و سرگرمی دور همی بسیار جذاب تبدیل شده است . باربیکیو می تواند لحظات بسیار شیرینی را در کنار عزیزانتان برای شما بوجود آورد . همچنین غذاهای تهیه شده در باربیکیو طعم فوق العاده و ارزش غذایی بالایی خواهند داشت .

باربیکیو های گازی وذغالی مدرن از ویلاسازه

باربیکیوهای درجه یک با استانداردهای بالا تولیدی از ویلاسازه

باربیکیو از کجا بخریم

فروشگاه هایی زیادی وجود دارد که می توانید برای خرید باربیکیو به آنها مراجعه کنید . همچنین می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها باربیکیو را از تولیدی خریداری کنید . اگر زمان کافی برای جستجو و انتخاب کباب پز ندارید می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید .

ویلا سازه از تولیدی هایی است که محصولات خود را بدون واسطه و از طریق فروش اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

 

باربیکیو استیل گازی

این نوع کباب پز می تواند یک گزینه مناسب برای مکان هایی باشد که در آنجا بهداشت اهمیت بالایی دارد . رستوران ها می توانند مکان های مناسبی برای استفاده از باربیکیو استیل گازی باشند .

 

باربیکیو آماده

بسیاری از باربیکیو های موجو در بازار به صورت آماده می باشند و نیازی به مونتاژ ندارند . این باربیکیو ها را می توانید به راحتی در محل مورد نظر نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید .

 

باربیکیو آمریکایی

این نوع باربیکیو یکی از محبوب ترین انواع باربیکیو در دنیا می باشد . باربیکیو آمریکایی دارای یک طراحی ساده می باشد . اکثر این محصولات به صورت درب دار می باشند که برای پخت با حرارت پایین بسیار مناسب است .

 

باربیکیو ایستاده

استفاده از کباب پز ایستاده موجب می شود که شما تسلط بیشتری بر روی باربیکیو داشته باشید . این کار موجب می شود که مدیریت بهتری در مراحل آماده سازی کباب داشته باشید . ارتفاع باربیکیو ایستاده معمولا چیزی در حدود 120 سانتی متر می باشد .

 

باربیکیو اصفهان

جهت خرید باربیکیو در شهر های مختلف نیازی به گشت و گذار و مراجعه به فروشگاه های مختلف ندارید . برای این کار می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .

 

 

 

  ** پرسش‌های متداول **

 

  چگونه می‌توانم از باربیکیو در فضای داخل استفاده کنم؟

باید تهویه مناسب برای فضا در نظر بگیرید تا آلودگی ها از محیط خارج شود .

 

 آیا باید از سایبان برای باربیکیو استفاده کنم؟

وجود سایبان موجب افزایش آسایش شما در هنگام استفاده از باربیکیو خواهد شد .

 

  چگونه می‌ توانم دما و زمان مناسب برای تهیه گوشت را تنظیم کنم ؟

این موضوعی است که با توجه به شرایط پخت و همچنین تجربه به دست می آید .

مقاله های مرتبط با این موضوع :

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

معرفی انواع باربیکیو

انتخاب باربیکیو ذغالی

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید