وبلاگ ویلاسازه

ساخت منقل کبابی ساده

منقل کبابیvillasaze23

ساخت منقل کبابی ساده

کباب پز و باربیکیو نمونه هایی از عناصر قابل استفاده در حیاط خلوت، باغ و حتی بالکن هستند. این دستگاه دارای انواع مختلفی از جمله سنگ، آجری، چوبی، زغالی و … می باشد که آنچه در این مطلب قصد بیان آن را داریم آشنایی با نمونه سنگ می باشد. در آینده با ما همراه باشید.منقل کبابی تولید شده در ویلاسازه با ورق ضغیم و درجه یک میباشد.

باربیکیو villasazeساخت باربیکیو چگونه است؟

اگر در دسته افرادی هستید که در خانه خود حیاط دارند یا باغ اختصاصی دارند، فقط از یک جنبه به آن نگاه نکنید و از همه جوانب آن استفاده کنید. به عنوان مثال، آن را به مکانی مناسب برای تفریح با دوستان و خانواده تبدیل کنید.

منقل فن دار

منقل با فن ویلاسازه

ویژگی های منقل کبابی

ساخت کباب پز می تواند ایده خوبی در این زمینه باشد. امروزه استفاده از باربیکیو طرفداران زیادی پیدا کرده است. تنوع زیاد این محصول انتخاب را برای خریداران آن آسان کرده است. به عنوان مثال، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از گریل های فلزی آماده استفاده کنند.

تنوع بالایی از کباب پز ، باربیکیو و منقل مسافرتی را میتوانید در ویلا سازه مشاهده کنید .

عوامل زیادی در ساخت این المان دخیل هستند، از جمله میزان بودجه، سوختی که برای آن در نظر گرفته اید، ویژگی های فضایی که قصد ساخت این دستگاه را دارید و متریال انتخابی.

در انتخاب متریال باید دقت کرد که از نمونه های بادوام و با کیفیت استفاده شود. زیرا این مواد در معرض حرارت زیاد هستند و ساختار آنها باید به گونه ای باشد که بتوانند خصوصیات خود را حفظ کنند. سنگ نمونه خوبی از مصالحی است که می توان برای این منظور استفاده کرد. در ادامه به بیان ویژگی های گریل سنگی می پردازیم. با ما بمان.

فواید غذای کبابی و باربیکیو

کباب پز سنگی

استفاده از باربیکیو سنگی می تواند نقش بسزایی در زیبایی فضای مورد نظر داشته باشد. ساخت این مدل نیز مانند مدل های دیگر بوده و تفاوت چندانی با آن ها ندارد. آنچه در ساخت این عنصر اهمیت دارد و باید به آن توجه شود، انتخاب سنگ مناسب است. سنگ مورد استفاده برای این منظور باید قابلیت ذخیره گرما را در خود داشته باشد.

باربیکیو فلزی

مزایای استفاده از منقل سنگی

  • ساخت این مدل آسان است و نصب و راه اندازی آن نیاز به تخصص خاصی ندارد.
  • بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از این مدل نسبت به نمونه های دیگر کارآمدتر است. زیرا سنگ می تواند گرمای بیشتری را در خود نگه دارد.
  • کباب کردن روی سنگ سریعتر انجام می شود و شعله به طور یکنواخت در همه جا پخش می شود. که بر طعم و عطر غذا تأثیر بسزایی می گذارد.
  • گریل های سنگی را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد.
  • به راحتی تمیز می شوند. زیرا هیچ چیز به سطح آن نمی چسبد.
  • طول عمر و دوام بالایی دارند.
  • قابل شستشو هستند.

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

سنگ مناسب کباب پز سنگی

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از مهمترین نکات در ساخت این مدل انتخاب متریال مناسب است. حال سوال این است که چه سنگی برای ساخت اینعنصر مناسب است؟

از جمله سنگ هایی که برای این منظور می توان استفاده کرد می توان به آجر، گابیون و … اشاره کرد که سنگ های آجرنما همانطور که از نامش پیداست ظاهری آجر مانند دارند و گزینه مناسبی برای ساخت باربیکیو سنگی، شومینه سنگی و … می باشند.

باربیکیو همراه

ساخت منقل و کباب پز سنگی

اولین نکته ای که در تهیه کباب پز باید به آن توجه کرد، انتخاب مکان مناسب برای آن است. اگر تصمیم به ساخت این عنصر در فضای باز مانند باغ یا حیاط خلوت دارید، توجه داشته باشید که برای حفظ ایمنی، آن را در فضایی دور از درختان و گیاهان قرار دهید تا احتمال آتش سوزی به حداقل برسد.

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

انواع باربیکیو از اجزای مختلفی ساخته می شود که مدل سنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ابتدای کار باید یک لایه سنگ را روی زمین قرار دهید و از ملات مناسب برای چسباندن آنها به هم استفاده کنید. برای انتخاب سنگ و ملات مناسب بهتر است با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

برای انتخاب سنگ باید از نمونه های باکیفیت استفاده کرد و از راندمان بالا اطمینان حاصل کرد. همچنین نمونه مورد نظر باید به راحتی تمیز شود، در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد و مقاومت و دوام بالایی داشته باشد.

منقل کبابی سفارشی

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی

در این صورت می توانید سال ها بدون ایجاد آسیب از آنها استفاده کنید. برای زیباتر شدن و زیباتر شدن کباب کامل می توانید از آجر در کنار سنگ استفاده کنید.

پس از تعیین شکل مورد نظر، به چیدن سنگ ها ادامه دهید تا به ارتفاع دلخواه برسید. فقط باید مطمئن شوید که ملات کافی برای پر کردن سنگ ها وجود دارد. زیرا این موضوع بسیار مهم است.

اهمیت این موضوع بیشتر برای مکان هایی است که آب و هوای مساعدی ندارند. اما اگر کارتان را به خوبی انجام می دهید نگران نباشید، جای نگرانی نیست. در پایان لازم است ملاتی که در اطراف سنگ ها زده شده است را جدا کنید تا ظاهری تمیز به آن ببخشد.

منقل کبابیvillasaze

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

انواع مختلف منقل

قبل از اینکه زمان استفاده از گریل فرا برسد، باید به چند نکته توجه کنید. قبل از کباب کردن هر چیزی روی آن، ابتدا باید از نگهدارنده های فلزی روی گریل استفاده کنید. برای این منظور آنها را روی ملات هایی که برای چسباندن سنگ استفاده می شود محکم کنید. به یاد داشته باشید که از قرار دادن آنها روی سنگ ها خودداری کنید.

پس از اتمام کار چند روز صبر کنید تا ملات کاملا خشک شود. پس از آن، کباب برای استفاده آماده است. بهتر است بعد از هر بار استفاده آن را به خوبی تمیز کنید تا ظاهر زیبای خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

انواع منقل مسافرتی

نکات پایانی

از نظر بسیاری از افراد، ساخت باربیکیو سنگی کار متخصصین است و به همین دلیل افراد کمی تصمیم به ساخت آن می گیرند و به فکر استفاده از جایگزین ساده تری برای آن می افتند. شاید ایده بدی نباشد، اما اگر فقط یک بار غذای کباب شده روی گریل سنگی را بچشید، متوجه تفاوت آن با سایر انواع گریل خواهید شد. پس حتما به فکر ساخت این عنصر باشید و مطمئن باشید که از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

منقل کبابیvillasaze23

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ساخت منقل کبابی ساده

  1. بازتاب: آشنایی با انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    منقل ها از انواع مختلف همیشه برای مردم مفید بوده و یکی از کاربردی ترین و به درد بخور ترین وسایل در خانه و آشپزخانه بوده اند که مردم برای تفریحاتشان در بیرون از خانه و یا در طبیعت غیر ممکن است منقل را در خانه جا بگذارند و یکی از وسایل حتمی یا ضروری برای بسیاری از مردم ایران در تفریحاتشان به حساب می آید. عمومی ترین کاربرد آن برای کباب کردن است که از ذغالی که در آن است استفاده ی دیگری نیز می برند و با آن منقل و ذغال چایی را گرم می کنند تا در طبیعت چایی که روی منقل آماده شده است را نیز میل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید