باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

نکاتی جامع و مفید دراستفاده از باربیکیو

باربیکیو تولید ویلاسازه با سایبان های جداشونده

نکاتی جامع و مفید دراستفاده از باربیکیو

امروزه با افزایش مشغله خانواده ها و سبک زندگی آپارتمان نشینی، استفاده از غذاهای آماده و یا سرخ شده بسیار زیاد شده است. همانطور که می دانید طبخ غذا از چنین روشهایی سبب کاهش ارزش غذایی مواد می شود و ویتامینها و مواد مورد نیاز بدن ما تامیین نخواهد شد. یکی از روشهایی که به شما کمک می کند که ارزش مواد غذایی خود را حفظ کنید، کباب کردن است‌. کباب کردن بدون روغن مواد غذایی یک روش بسیار سالم برای طبخ غذاست که این امکان را برای شما فراهم می سازد که سبک زندگی سالم تری داشته باشید. برای اینکار ما به شما باربیکیو های تولید شده در شرکت ویلاسازه را پیشنهاد میدهیم .برای کباب کردن غذای خود باید از لوازم مناسب و دستورهای غذایی خاصی استفاده کنید تا کیفیت گوشت و سبزیجاتتان حفظ شود و هیچگونه آلودگی ای تهدید کننده سلامتی شما نباشد.111

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید :09142244372

 

استفاده از باربیکیو یک تجربه لذت‌بخش و مفرح است. در ادامه، تعدادی از نکات جامع و مفید برای استفاده بهینه از باربیکیو آورده شده است:

 آماده‌سازی باربیکیو
– قبل از شروع به پختن، اطمینان حاصل کنید که همه مواد لازم برای پخت در دسترس شما هستند. از ابزارهای پخت‌وپز مورد نیاز مانند چاقوها، ترمومتر، سینی‌های پخت ،گریل و … استفاده کنید.

انتخاب گوشت با دقت
– انتخاب گوشت با کیفیت خوب و آماده‌سازی مناسب آن از موارد اساسی است. گوشت بهترین طعم را دارد که قبل از پخت طعم دار شده و مارینه شده باشد.

استفاده از ادویه‌ها در باربیکیو
– ادویه‌ها و مواد افزودنی می‌توانند به طعم و طراوت گوشت اضافه کنند . از ادویه‌های مختلف مانند نمک، فلفل، زعفران، نعناع و … به میزان مناسب استفاده کنید.

آماده‌سازی مکان باربیکیو
– مطمئن شوید که محیط اطراف باربیکیو تمیز و آماده است. اگر از گریل فحمی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که زغال‌ها به خوبی روشن شده‌اند.

کنترل دمای باربیکیو
– دما مهمترین عامل در پخت گوشت است. از ترمومتر استفاده کنید تا دمای مناسب را برای گوشت خود حفظ کنید. این اقدام باعث پخت یکنواخت و بهینه می‌شود.

نوع گریل در باربیکیو
– نوع گریل (گازی، فحمی، الکتریکی یا هیبرید) تأثیر زیادی بر نحوه پخت گوشت دارد. هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند، بنابراین بر اساس نیازها و تجربه خود، گریل را انتخاب کنید.

پخت در هنگام کامل بودن زغال
– اگر از گریل ذغالی استفاده می‌کنید، صبر کنید تا زغال‌ها به خوبی داغ شوند و لازم نیست دود زیادی ایجاد شود. دما و طعم غذا به طور مستقیم به دمای زغال‌ها مرتبط است.

چرخه پختن را درک کنید
– درک چرخه پختن (پخت، مارینه، ترکیبات اضافی و …) به بهبود طعم گذای کباب کمک می‌کند. برای مثال، گوشت را قبل از پخت به مدت زمان کافی مارینه کرده و اجازه دهید تا ادویه‌ها در گوشت جذب شوند.

ترک گوشت برای استراحت
– بعد از پخت، گوشت را قبل از برش به مدت کوتاهی استراحت دهید تا اجازه دهید آب‌ها در داخل گوشت توزیع شوند و طعم بهتری داشته باشد.

خدمت با مراقبت
– وقتی غذا آماده شد، به خدمت با مراقبت بپردازید. گوشت را با تزیینات و سس‌های مختلف تزئین کنید تا تجربه غذایی شما بهتر شود.

نظافت و نگهداری
– بعد از استفاده، باربیکیو را به دقت تمیز کنید و به نگهداری آن توجه کنید تا عمر مفید و کیفیت آن حفظ شود.

خلاقیت در پخت
– به خود اجازه دهید خلاقیت در پخت را تجربه کنید. غذاهای مختلف را آزمایش کنید و با نوع‌

کبابپز کابینت دار ویلاسازه جادار و جذاب

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و سایز های متنوع

باربیکیو مهم ترین وسیله برای کباب کردن

امروزه باربیکیو به عنوان کارآمد ترین وسیله برای کبابی کردن مواد غذایی به شمار می رود که تا حد ممکن از ورود آلودگی به غذا و محیط جلوگیری می کند. با استفاده از این محصول دیگر نیازی نیست برای طبخ غذایتان از روغن های چرب استفاده کنید و همین موضوع موجب می شود که سبک غذایی سالم تری داشته باشید. همچنین بسیاری از ما طرفدار طعم فوق العاده غذاهای کبابی هستیم. کبابهای ذغالی طعم خاص و دلچسبی دارند که آنها را از غذاهای پخته و سرخ کردنی متمایز می کند. باربیکیوها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بدون هیچ دردسری از این طعم فوق العاده لذت ببرید. این محصول برخلاف روشهای قدیمی کباب کردن روی منقل های سنتی، هیج کثیفی و آلودگی ای به محیط وارد نمی کند و شما می توانید با خیال راحت به طبخ غذایتان بپردازید. اما باید توجه داشته باشید که باربیکیو را در جایی مناسب قرار می دهید.

حفظ ارزش غذایی مواد با کباب کردن

 غذاهای کبابی از چربی کمتری برخوردارند. چرا که این غذا بدون استفاده از روغن تهیه می شود و چربی خود مواد نیز تا حد زیادی حین طبخ از بین می رود. همچنین کیاب کردن سبزیجات سبب حفظ مواد معدنی و ویتامینهای موجود در آنها می شود. گوشت های کبابی از جمله استیک های کبابی ارزش غذایی بسیار بالا تری در مقایسه یا گوشت سرخ شده با روغن دارند. چرا که حین کبابی کردن گوشت ریبوفلاوین و تیامین آن حفظ می شود. این دو مواد از مواد بسیار مغذی گوشت به شمار می روند که حین سرخ کردن و یا حتی گاهی پس از پخته شدن گوشت از بین می روند و تا با استفاده از کبابی کردن آن می توانید از این مواد مفید بهره مند شوید.

فواید استفاده از باربیکیو

انواع مختلفی از باربیکیوها در بازارها موجود است که متناسب با نیازها و سلایق مختلف مشتریان طراحی و تولید می شوند. باربیکیوهای گازی، ذغالی، برقی، سنگی، آجری و غیره از انواع این محصول است که هر کدام در ابعاد و یا تنوع رنگبندی و جنس به فروش می رسند. با استفاده از این محصول می توان تا حد امکان از دردسرها و کثیفی های ناشی از دود و خاکستر ذغال جلوگیری کرد. چرا که نحوه طراحی این محصول به شکلی است که دود و خاکستر را از راه درست تخلیه می کند. باربیکیو همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که حتی بدون استفاده از ذغال، مواد غذاییتان را کباب کنید. شما می توانید با اتصال این محصول به گاز شهری و یا حتی با استفاده از برق، از آن برای کبابی کردن غذایتان استفاده کنید‌.

کبابپز پلوپزدار تولید شده در ویلاسازه بسیار کاربردی وجذاب

باربیکیو های ویلاسازه با درب فلزی وکابینت دار

آیا باربیکیوهای ذغالی ارزش غذایی مواد را کاهش می دهند؟

همه ما از طعم غذاهای لذت می بریم و این موضوع در پی وجود مواد معطر و طعم دهنده در ذغال است. اما همه ما از وجود ترکیبات سرطان زای بر پایه کربن در ذغال با خبریم. به همین دلیل کبابی کردن و یا دودی کردن بیش از حد مواد غذایی بر روی ذغال می توانید مواد مضری را به بدن ما وارد کند. به همین دلیل برای بهره مندی از یک غذای کبابی کاملا سالم، بهتر است که از باربیکیوهای برقی و یا گازی استفاده کنیم. در این صورت در طی استفاده مکرر از این کباب پز، آسیبی به بدن ما وارد نخواهد شد.

نکاتی در رابطه با استفاده از باربیکیو

نه تنها برای خرید باربیکیو، بلکه حین استفاده از آن باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا به بهترین نحو غذاهای خود را کباب کنید. ابتدا باید باربیکیو خود را در بهترین قرار دهید. جایی دور از دسترس کودکان و به دور از مواد اشتعال زایی مانند نفت، بنزین، درختان خشک و غیره. و اگر از باربیکیوهای ذغالی استفاده می کنید، بهتر است که آن را در حیاط ویلا و یا منزل خود قرار دهید تا از ورود دود به فضای خانه جلوگیری کنید. نکته دوم توجه به تنظیم درست حرارت باربیکیو است. حرارت بیش از حد این محصول ممکن است خطرناک باشد پس بهتر است آن را روی گرمایی متعادل تنظیم کنید تا مواد غذایی به تدریج مغزپخت شوند. پس از اتمام اسستفاده از باربیکیو حتما از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید و آن را رها نکنید. همچنین سعی کنید که پس از هربار استفاده از این محصول قطعات آن را جدا کرده و بشورید تا هیچگونه اثری از دوده ها و مواد غذایی روی آن باقی نماند و برای استفاده های بعدی بهداشت کامل آن حفظ شود.

باربیکیوهای برقی و گازی بهترین گزینه برای آپارتمان ها

به دلیل احتمال وارد شدن خاکستر و دود ناشی از باربیکیوهای ذغالی، این محصول را برای استفاده در آپارتمان ها پیشنهاد نمی کنیم. اما برای آن جایگزین هایی در نظر گرفته شده. شما می توانید به جای باربیکیوهای ذغالی از نمونه های مشابه گازی و برقی استفاده کنید. در این دو مدل به جای استفاده از سوخت ذغال، از برق و گاز شهری استفاده می شود. با اتصال این مدلها به شیلنگ گاز شهری و یا منبع برق می توانید بدون استفاده از ذغال و بدون هیچ آلودگی و دودی، غذای خود را در منزل کباب کنید. این محصول را می توانید از بازارهای سراسر کشور با تنوع فوق العاده در طرح و مدل تهیه کنید.

مقالات مرتبط :

معرفی انواع باربیکیو

راهنمای خرید باربیکیو گازی

فواید غذای کبابی

انتخاب باربیکیو ذغالی

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید