وبلاگ ویلاسازه

فواید غذای کبابی

آشنایی با باربیکیو و فواید غذای کبابی

باربیکیو در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد و این محصولات بر اساس اندازه و ابعاد مختلف در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال اندازه بزرگ آن در محیط های بزرگ و فضاهای نظامی مانند باغ ها استفاده می شود.

باربی کیو ویلاسازه1

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربی کیو ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

جهت خرید منقل های زیبا و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه کنید .

کباب یکی از محصولاتی است که برای پخت انواع غذای کبابی استفاده می شود. این محصول انواع مختلفی دارد. در واقع انواع باربیکیو از نظر ظاهر و ابعاد متفاوت است. باربیکیو گازی و کباب پز زغالی از مهم ترین انواع باربیکیو هستند.

در فضاهای باز از کباب پز استفاده می کنند و این محصولات با توجه به اندازه و ابعاد مختلف در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال اندازه بزرگ آن در محیط های بزرگ و فضاهای نظامی مانند باغ ها استفاده می شود.

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

اما آن دسته از باربیکیوهایی که سایز کوچکتری دارند در محیط تراس و بالکن استفاده می شود. در واقع انواع مختلف غذا را در این محصول گریل می کنند. در واقع باید بگوییم کباب یکی از مناسب ترین محصولاتی است که برای مجالس دوستانه و خانوادگی استفاده می شود.

منقل کبابی ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابی ویلاسازه1

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

فواید غذای کبابی

غذای کبابی فواید زیادی دارد. در واقع یکی از سالم ترین انواع مواد غذایی است که با بهترین روش تولید می شود. همانطور که می دانید اگر در تهیه غذاهای کبابی دقت کنید و آنها را نسوزانید، می توانند بهترین غذا از نظر سلامتی باشند. زیرا هیچ گونه چربی مضر در آنها استفاده نشده است.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های غذاهای کبابی سالم بودن و عدم استفاده از روغن است. این نوع محصولات طعم بسیار لذیذی دارند و چون چربی ندارند به هیچ وجه برای بدن مضر نیستند.

راهنمای خرید باربیکیو گازی

این را هم اضافه کنیم که اگر گوشت را به صورت کبابی بپزید، چربی اضافی از بافت های گریل پاک می شود و این می تواند از ویژگی های مثبت غذای کبابی باشد. علاوه بر این باید اشاره کنیم که غذای کبابی طعم بسیار لذیذی دارد.

زمانی که غذا در انواع کباب پز تولید می شود. ارزش غذایی خود را حفظ می کند. همانطور که می دانید برخی از مواد غذایی با پختن به روش های مختلف بخشی از ارزش غذایی خود را از دست می دهند و این یکی از نکات منفی برخی از روش های پخت است.

راهنمای خرید باربیکیو

اما در غذاهای کبابی این اتفاق نمی افتد. علاوه بر این باید بگوییم که ارزش غذایی محصولی که روی کباب کبابی می شود بسیار بیشتر از ارزش غذایی است که سرخ می شود، زیرا کالری کمتری دارد و جزو مواد غذایی رژیمی محسوب می شود.

انواع باربیکیو چیست؟

انواع باربیکیو از نظر نوع سوخت با یکدیگر تفاوت دارند و یکی از انواع کباب پز کباب پز مدل گازی می باشد. همانطور که از نامش پیداست سوخت این مدل از گاز شهری تامین می شود. در واقع در مورد کباب پز گازی باید بگوییم که از فولاد یا چدن یا حتی آلومینیوم ساخته شده است.

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

این نوع محصول برای منازل شهری و آپارتمان ها گزینه مناسبی به حساب می آید و علاوه بر این باید بگوییم که می توان آن را در حیاط، تراس و پشت بام خانه نیز نگهداری کرد. محصولات لین قابل شستشو هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. نوع دیگری از باربیکیو کباب پز زغالی است.

منقل کبابی ویلاسازه3

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابی ویلاسازه4

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

در واقع یکی از پرطرفدارترین انواع کباب پز می تواند این نوع باربیکیو باشد. زیرا طعم فوق العاده لذیذی به غذا می دهد و طعم غذا را دودی می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از باربیکیو زغالی هستند.

انتخاب باربیکیو ذغالی

این نوع محصول یک عیب دارد که تولید دود و خاکستر است اما نوع دیگر کباب پز برقی است. این نوع محصولات با اتصال به برق و حرارت تولید می شوند.

به همین دلیل می تواند انواع غذاهای گوشتی و غیر گوشتی را کباب کند. از دیگر ویژگی های باربیکیو برقی می توان به کارکرد آن ها در هنگام اتصال به پریز اشاره کرد و دلیل آن سبک بودن، تولید در اندازه های کوچک و قابل جابجایی است. اما نوع دیگری از باربیکیو، کباب پز سنگی یا گابیونی است.

نکته های مهم خرید باربیکیو

در خرید انواع باربیکیو باید به نکاتی توجه ویژه داشت. اولین نکته در انتخاب انواع کباب پز توجه به ابعاد و اندازه آن است، شما باید بر اساس ابعاد و اندازه محلی که می خواهید باربیکیو را در آن قرار دهید محصول مناسبی را انتخاب کنید.

مراحل ساخت باربیکیو

به عنوان مثال اگر قصد خرید یک باربیکیو مناسب برای محیط باغ و ویلا خود را دارید پیشنهاد می کنیم از باربیکیو باغ و ویلا استفاده کنید. در واقع باربیکیو باغی یکی از انواع باربیکیو است و باربیکیو سنگی یکی از باربیکیوهای باغی است که در باغ ویلا مورد استفاده قرار می گیرد.

در ضمن در انتخاب نوع باربیکیو باید به این موضوع توجه کنید، در انتخاب کباب پز باید قیمت باربیکیو متناسب با بودجه شما باشد. برای مثال اگر قصد خرید کباب پز با بودجه کم را دارید، می توانید کباب پز را در سایزهای کوچکتر انتخاب کنید. همانطور که می دانید کباب پز سنگی قیمت بیشتری نسبت به باربیکیو برقی دارد.

نکته دیگر توجه به کیفیت آن است. هنگام انتخاب انواع باربیکیو باید تمام ابعاد آن را بررسی کنید. سپس وقتی اطلاعاتی در مورد کیفیت یک محصول به دست آوردید، آن را خریداری کنید. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم نوع باربیکیو است.

انواع باربیکیو و کاربرهای آنها

معرفی باربیکیو برقی

باربیکیو برقی یکی از پرطرفدارترین باربیکیوهای دنیاست. این محصول در سایزها و ابعاد مختلف تولید می شود. این موضوع باعث شده تا مردم به فکر باربیکیو برقی باشند. در ضمن باید بگوییم کباب پز برقی در داخل خانه استفاده می شود. علاوه بر این می توانید از مدل ایستاده آن در تراس و بالکن استفاده کنید.

این نوع محصولات با استفاده از منبع الکتریکی انرژی می گیرند و استفاده از آنها بسیار آسان است. همانطور که می دانید یکی از بزرگترین معایب باربیکیو زغالی ایجاد کثیفی و تولید خاکستر زغال است. اما باربیکیوهای برقی نیز معایبی ندارند و این می تواند یکی از ویژگی های مثبت آنها باشد.

منقل کبابی ویلاسازه5

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابی ویلاسازه6

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

معرفی انواع باربیکیو

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

منقل کبابی ویلاسازه8

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابی ویلاسازه7

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

سوالات متداول فواید غذای کبابی

 

بهترین روش برای کباب کردن گوشت کدام است ؟

برای کباب کردن گوشت می توانید از روش های بسیار مختلف و متنوعی استفاده کنید . کباب های بسیار مختلف و متنوعی وجود دارد که می توانید برای پخت گوشت از آنها استفاده کنید .  همچنین می توانید از روش گریل کردن برای کباب کردن گوشت استفاده کنید . در واقع گریل کردن ساده ترین روش برای کباب کردن گوشت می باشد . شما می توانید بسیاری از انواع گوشت قرمز و گوشت سفید را به روش گریل کردن آماده کنید .

 

میزان کالری گوشت کبابی چقدر است ؟

به طور کلی مواد غذایی که به روش کبابی تهیه می‌شوند به عنوان غذاهای رژیمی شناخته می شوند . کالری موجود در مواد غذایی که به صورت کبابی آماده می‌شوند بسیار پایین میباشد . و به راحتی می توانید در بسیاری از رژیم‌های غذایی آنها را مورد استفاده قرار دهید . البته جدول های مختلفی است که برای اطلاع از میزان کالری گوشت کبابی می‌توانید به آن مراجعه کنید .

 

بهترین روش برای تهیه غذای کبابی کدام است ؟

بهترین و ساده ترین روش برای تهیه غذاهای کبابی استفاده از صفحه گریل و صفحه‌های توری میباشد . با استفاده از این وسایل می‌توانید تقریباً تمامی مواد غذایی را به صورت کبابی آماده کنید . همچنین می‌توانید از باربیکیو و کبابپز نیاز برای تهیه غذاهای کبابی استفاده کنید . برای این منظور می توانید از سیخ های مختلف در تهیه غذاهای کبابی استفاده کنید . همچنین برخی از مواد غذایی مانند سیب‌زمینی را میتوانید به صورت تنوری آماده کنید .

 

آیا میتوان در تهیه مواد غذایی به روش کبابی از روغن استفاده کرد ؟

مهمترین ویژگی در مورد غذاهای کبابی این است که در تهیه این غذا از روغن استفاده نمی شود . همین موضوع باعث می شود غذاهای کبابی بسیار سالم طرح و سازگار طرح با سلامتی باشند . اما این موضوع بدان معنی نیست که شما به هیچ عنوان نمیتوانید از روغن در تهیه غذاهای کبابی استفاده کنید . شما می‌توانید از روغن های ارگانیک و مفید مانند روغن زیتون برای تهیه غذاهای کبابی نیز استفاده کنید . شما می‌توانید روغن را بر روی سطوح مواد غذایی بمالید و بر روی حرارت قرار دهید .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “فواید غذای کبابی

  1. azari_kiz گفت:

    مهمترین ویژگی غذاهای کبابی، نداشتن روغن است که نقش بسیار مهمی در سلامت آنها دارد.به دلیل روش پختی که در غذاهای کبابی استفاده می شود، نیازی به استفاده از روغن نیست.روغن یکی از مکمل های مهم در آشپزی است، اما در عین حال مضرات آن بسیار بیشتر از فواید آن است.انواع مختلفی از روغن ها وجود دارد که از نظر مضراتی که برای بدن دارند با هم تفاوت دارند.اما ویژگی مشترک همه روغن ها خاصیت چرب بودن آنهاست که به تنهایی معایب زیادی دارد.در پخت کبابی نیازی به استفاده از روغن نیست که این مزیتی برای استفاده روزافزون از غذاهای کبابی است.
    حذف چربی اضافی در کباب پز
    کباب کردن باعث می شود چربی های اضافی که در بافت غذا وجود دارد از آن خارج شود.گرما باعث می شود چربی ها تغییر شکل داده و از حالت جامد به مایع تبدیل شوند.در آشپزی معمولی وقتی غذا در ظرف پخته می شود، این چربی ها در ظرف جمع می شوند و دوباره وارد بافت غذا می شوند.
    اما در پخت کباب، غذا مستقیماً روی حرارت قرار می گیرد و چربی حاصل از غذا روی گریل می ریزد.عدم وجود ظرف و قرار گرفتن مستقیم غذا در معرض حرارت از بازگشت چربی به بافت جلوگیری می کند.
    در نتیجه علاوه بر اینکه در پخت و پز از روغن استفاده نمی شود، غذایی که طبخ می شود چربی های اضافی خود را نیز از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید