وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با بام سبز

همه­‌ی آن چیزی که باید در رابطه با بام سبز بدانید

آیا تا به حال به بام و تراس‌های ساختمان اطرافتان نگاه کرده‌اید؟ برخی از بام‌های ساختمان‌ها با چمن و برخی دیگر با ایزوگام پوشیده شده است. بام سبز یکی از بهترین ایده‌هایی است که تا به حال در رابطه با زیبا سازی ساختمان‌ها ارائه شده است. ما در این مقاله، در رابطه با بام سبز و هرچه که باید در رابطه با آن بدانید صحبت می‌کنیم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

تجهیزات طراحی ویلا5

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

یکی از صندلی های بسیار محبوب صندلی راک است که انواع متنوعی از آن در تولیدی ویلاسازه تولید میشود .

تجهیزات طراحی ویلا4

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

بام سبز چیست؟

طراحی ویلا مدرن

بام سبز به عنوان پشت بام یک سازه، معمولاً یک ساختمان، که به طور کامل یا جزئی توسط پوشش گیاهی پوشیده شده است، تعریف می‌شود. این لایه رویشی با هدف افزایش بازده انرژی کلی ساختمان، عمدتاً از طریق کاهش دمای داخلی آن رشد می‌کند. بام‌های سبز این کاهش دما را با موارد زیر انجام می‌دهند:

  • سایه زنی بام‌های سبز جلوی تابش نور خورشید به سقف را می‌گیرند.
  • تبخیر و تعرق گیاهان آب را از طریق ریشه‌های خود جذب می‌کنند و از گرمای اطراف برای تبخیر آب استفاده می‌کنند.

مزایای بام سبز

طراحی ویلا ایرانی

بام سبز بافر آب باران را فراهم می‌کند، هوا را تصفیه می‌کند، دمای محیط را کاهش می‌دهد، دمای داخل خانه را تنظیم می‌کند، انرژی را ذخیره می‌کند و تنوع زیستی را در شهر تشویق می‌کند. بام‌های سبز بخشی از ساخت و سازهای ضد آب و هوا هستند. علاوه بر این، مردم در یک محیط سبز شادتر از محیط‌های خاکستری هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

معایب یک بام سبز

تجهیزات طراحی ویلا3

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

معایب بسیار کمی وجود دارد، اما هزینه نصب اصلی ترین عیب آن است. نصب بام سبز نسبت به سقف مسطح سنتی گران‌تر خواهد بود، زیرا ممکن است ساختار زیرین برای مقابله با بار اضافی مستحکم شود. بام های سبز نیاز به تعمیر و نگهداری منظم توسط شرکت نصب دارند. این می‌تواند شامل بررسی زهکشی‌ها برای اطمینان از عدم جمع آوری آب و از بین بردن علف های هرز باشد.

سخن پایانی

طراحی دکوراسیون ویلا

امیدواریم که از خواندن این مقاله بهره کافی را برده باشید. شما در این مقاله دانستید که بام سبز چیست، چه مزایا و معایبی دارد.

ویلا سازه

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .طراحی روف گاردن

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .طراحی دیوار سبز

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی محوطه سازی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “آشنایی با بام سبز

  1. azari_kiz گفت:

    روف گاردن یا بام سبز
    روف گاردن مجموعه‌ی از گیاهان کانتینری است که روی پشت‌بام مسطح یک خانه (معمولاً آپارتمان) از آن‌ها نگهداری می‌کنند. این گیاهان انواع مختلفی دارند که گیاهان رستنی و بوته‌های تزئینی را شامل می‌شود. فرایند اجرای روف گاردن می‌تواند به‌سادگی کاشت چند گیاه در گلدان‌های سفالی باشد. درعین‌حال می‌توان سازوکار بسیار پیشرفته‌تری را از طریق ایجاد باغچه و استفاده از سیستم‌های آبیاری خودکار برای آن در نظر گرفت.
    اجرای روف گاردن، پروژه‌ای جذاب در حوزه دکوراسیون است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. بااین‌حال، حصول نتیجه دلخواه از اجرای این پروژه به صبر، رسیدگی و البته انتخاب گیاهان مناسب بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید