وبلاگ ویلاسازه

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

 

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

 

ویلاها و خانه های بزرگ برای معمار و طراح داخلی ویلا واقعا الهام بخش هستند

با استفاده از تمام خلاقیت و الهام خود برای نقاشی های هنری شگفت انگیز در ویلاها، فضاهای باز، طبقات متعدد، چشم اندازهای زیبا وطرح های فوق العاده ایجاد کنید

 

هدف از طراحی داخلی

طراحی داخلی ویلا به منظور بهبود عملکرد فیزیکی و ذهنی فضاهای داخلی جهت تسهیل در انجام امور روزمره زندگی می باشد. بیشتر زندگی ما در داخل ساختمان ها می گذرد. این فضاها محیطی را ایجاد می کنند که نیازهای اولیه ما مانند نیاز به سرپناه را برآورده می کند و بسیاری از فعالیت های ما در آنجا انجام می شود. همچنین آنچه به ساختمان روح می بخشد فضای داخلی آن است. بنابراین می توان گفت کیفیت فضای داخلی بر نحوه انجام فعالیت های ما در آن تأثیر مستقیم دارد و از سوی دیگر بر نگرش، شرایط و شخصیت ما تأثیر می گذارد.

طراحی ویلا مدرن

بر این اساس هدف از طراحی داخلی بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحتی زندگی در آن است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلا قابل استفاده نیست و یا اگر قابل استفاده باشد کارکرد لازم و بهینه را نخواهد داشت.

طراحی داخلی زندگی همه افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است. بنابراین موضوع طراحی داخلی به هیچ وجه محدود به طبقات ثروتمند و خانه های اعیانی نیست.

شما میتوانید برای خرید تاب ریلکسی به فروشگاه ویلا سازه مراجعه کنید . این تولیدی بیشترین تنوع تاب ریلکسی را به شما عرضه میکند .

از آنجایی که طراحی داخلی ویلا ارتباط مستقیمی با ویژگی های روحی و روانی انسان دارد، برای دستیابی به یک طراحی مطلوب، ویژگی های رفتاری انسان در فضاهای زیستی داخلی اعم از عمومی و خصوصی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. طراحی. بنابراین طراح در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا با دو مقوله سروکار دارد: استفاده از آن فضا و احساس و تاثیری که می خواهد آن فضا بر کاربر داشته باشد.

طراحی و ساخت ویلا

طراحی داخلی ویلا

شامل عناصر و اجزای متنوعی از جمله فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کاربردی و دکوراتیو و مبلمان می باشد. این عناصر ابزار کار طراح هستند که همگی باید به طور هماهنگ و متناسب در طرحی منسجم و دلنشین قرار گیرند.

دکوراسیون ویلایی چیست

نقش نور در طراحی داخلی ویلا؟

نور عنصری است که دیدن اشیا را ممکن می کند. نور می تواند ریتم خلاقانه ای به فضای داخلی بدهد. بدون نور نمی توانید فرم، رنگ و بافت را احساس کنید. نورپردازی در فضای داخلی پیامدهای مهمی دارد. شاید نورپردازی مناسب یک فضا بتواند آن فضا را دلپذیر و چشم نواز کند.

نورپردازی فضای داخلی ویلا در کنار ابعاد زیبایی، بعد کاربردی نیز دارد. نور مناسب در طول شب در فضای داخلی می تواند احساس محدودیت یا مبهم بودن و ترس را از بین ببرد. با کمک نور می توان یک فضای داخلی را به جزایر نوری مختلف تبدیل کرد. بنابراین، به عنوان مثال، اتاق غذاخوری باید دارای نور ملایم و گرم باشد یا بهترین نور برای حمام، منابع نور ولتاژ پایین هستند.

راهنمای خرید تاب ویلایی

انواع نورپردازی داخلی ویلا :

  • نور پس زمینه
  • نورپردازی تاکیدی
  • نور مخفی
  • نورپردازی تزئینی

  • نور پس زمینه

نور پس زمینه که به عنوان نور محیط یا نور عمومی نیز شناخته می شود، در واقع نورپردازی کاربردی داخل اتاق است که امکان دیدن را فراهم می کند.

  • نورپردازی تاکیدی

زمانی که به سطح کلی نور پس زمینه مناسب اتاق مورد نظر یعنی نور کلی فضا دست یافتید، این نورپردازی تاکیدی است که جذابیت و تمرکز ایجاد می کند و کنتراست را به اتاق اضافه می کند.

  • نورپردازی مخفی

به عنوان بخشی از نور پس زمینه یا نورپردازی تاکیدی در نظر گرفته می شود و تکنیک های مختلفی برای پنهان کردن منبع نور وجود دارد.

  • نورپردازی تزئینی

چراغ‌های تزئینی گزینه‌های کاملا شخصی و زیبایی هستند که می‌توانند بخشی از نورپردازی عمومی یا نورپردازی روحی یک اتاق را تشکیل دهند.

انواع تاب‌های ویلایی یا باغی

بافت در طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا بافت از ویژگی های جسمی است که با لمس یا دیدن به چشم می آید. بافت می تواند نرم یا زبر، کشیده یا برجسته، خشن یا مخملی یا ابریشمی باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا معمولا پوسته ها و سطوح فضایی بسته به کارکرد هر فضا تغییر می کند. شاید طراحی داخلی خانه نیاز به سطوح نرم و انعطاف پذیر داشته باشد اما فضای داخلی سینما چنین سطوحی را منعکس نمی کند.

 

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی ویلا

در تعریف رنگ به عنوان ویژگی بصری فرم در نظر گرفته شده است. در واقع عنصر فرم به واسطه رنگ معنا پیدا می کند.

رنگ در دکوراسیون داخلی ویلا بر احساس انسان تاثیر می گذارد و بر فرم تاکید می کند، ضمن اینکه رنگ حس مقیاس را نیز ایجاد می کند. استفاده از رنگ نیز در فضای داخلی متفاوت است و در استفاده از رنگ توجه به ویژگی های روانی افراد کاملا ضروری است.

آخرین موردی که در این قسمت به آن اشاره می کنیم، نوع طراحی و کیفیت اجرا است، به عنوان مثال اگر از طرح های پیچیده استفاده می کنید، ممکن است معمار و طراح شما مجبور به کمک گرفتن از افراد متخصص تری باشد که شامل پرداخت هزینه جداگانه می شود.

بنابراین بسیار مهم است که طرحی مطابق با انتظارات خود انتخاب کنید که بتواند از پس تمامی مراحل اجرا برآید.

چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلا

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی دکوراسیون ویلا

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

  1. azari_kiz گفت:

    قوانین و اصول مختلفی برای طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی وجود دارد برای ایجاد یک چیدمان درست و اصولی باید با این قوانین آشنایی داشته باشیم و آن‌ها را درست به کار ببریم.

    باید برای ایجاد هماهنگی بین اجزا در یک فضا بتوانیم اشتراکاتی را در بین اجزا برقرار کنیم. در ادامه تعدادی از نکات مهمی که دز هنگام چیدمان داخلی باید آن را رعایت کنیم را بیان می‌کنیم، با رعایت همین نکات کوچک می‌توانید دکوراسیونی زیبا و منحصربه‌فرد درست کنید.

    اولین نکته این که بسته به فضای اتاقی که در اختیاردارید از مبلمان مناسب استفاده کنید، تعداد زیاد مبل در یک فضا نشان زیبایی نیست باید به این نکته توجه داشته باشید که یک اتاق پر از مبل با یک اتاق که مبلمان شیکی دارد تفاوت زیادی با هم دارند.

    استفاده از مبلمان بزرگ و زیاد نشان زیبایی نیست، مبلمان شما باید با فضایی که در اختیاردارید متناسب باشند، مبلمان نباید فضای اتاق شما را اشغال کنند، باید به تعدادی مبل دریک اتاق باشد که رفت و آمد آسان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید