وبلاگ ویلاسازه

خرید اجاق گاز صنعتی پروفیلی

خرید اجاق گاز صنعتی پروفیلی

اجاق گاز صنعتی پروفیلی

اجاق گازهای صنعتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز و استفاده خود می توانید آنها را انتخاب کنید. برای ساخت اجاق گاز صنعتی اغلب از پروفیل یا استیل استفاده می شود. این دو ماده به دلیل مقاومت و کیفیت بالا بیشتر مورد توجه سازندگان اجاق گاز قرار گرفته است. با خرید اجاق گاز صنعتی پروفیل می توانید انواع غذاها را طبخ کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید از یک باربیکیو در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید. پیشنهاد ما کباب زغالی است.

باربیکیو و اجاق گاز شباهت های زیادی با هم دارند . بهترین نوع کباب پز را میتوانید از ویلا سازه سفارش دهید .

اجاق گازی ویلاسازهاجاق گاز صنعتی ساخته شده از پروفیل

اجاق گازهای ساخته شده از قوطی های فلزی پروفیل را اجاق گاز صنعتی پروفیل می نامند. پروفیل قطعه ای با مقطع مستطیل یا مربع است که در ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی از نوع آهنی یا استیل استفاده می شود. از این محصول می توان در مکان هایی مانند هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های بزرگ، هیئت ها و … استفاده کرد همچنین برای سوخت رسانی به این اجاق ها می توانید از گاز شهری یا کپسول گاز و برق استفاده کنید.

برای ساخت بدنه اجاق گازهای صنعتی اغلب از پروفیل استفاده می شود. زیرا این ماده استحکام و ضخامت بالایی دارد. علاوه بر این می توانند ظرفیت دیگ های بزرگ را نیز داشته باشند.

اجاق ذغالیآشنایی با باربیکیو فنسی

انواع مدل های اجاق های گاز

با توجه به نوع کاربرد؛ اجاق گازها را می توان به سه دسته تقسیم کرد: اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز میله ای. کوره های صفحه ای و گازی که با برق کار می کنند برای محیط های صنعتی مناسب نیستند. این محصولات اگرچه ظاهری زیبا دارند و گزینه های مناسبی برای منزل هستند اما ظرفیت بسیار کمی دارند. بنابراین نمی توانید قابلمه های بزرگ و سنگین را روی آنها قرار دهید و غذا را در حجم زیاد بپزید. برخی از مدل های کاربردی اجاق گاز صنعتی پروفیلی عبارتند از:

  • اجاق گاز سه شعله پروفیلی
  • اجاق پروفیلی زمینی
  • اجاق گاز پروفیلی فر دار
  • اجاق پلوپز پروفیلی زمینی
  • پلوپز گازی پروفیلی تک شعله
  • اجاق تک شعله بدون کوره

باربیکیو گازی

اجاق پلوپز زمینی از جنس پروفیلی

یکی از پرکاربردترین مدل های اجاق گاز صنعتی پروفیلی پلوپز می باشد. برای ساخت این محصولات از فولاد و پروفیل استفاده می شود. این محصول دارای دو نوع فر و بدون فر می باشد. کوره قطعه ای گرد و گنبدی شکل است که در وسط شعله های پلوپز قرار می گیرد. این قطعه کار گرمای زیادی تولید می کند.

وجود فر باعث می شود غذا سریعتر بپزد. مثلاً وقتی آب زیادی در برنج وجود دارد و باید زودتر بجوشد، فر خیلی کمک می کند. همچنین برای مواقعی که قرار است برنج کمتر بپزد می توانید حرارت را کم کنید.

اجاق گازی صنعتیمراحل ساخت باربیکیو

قیمت اجاق گاز پروفیلی صنعتی

اجاق گازهای صنعتی پروفیلی در انواع گازی در بازار تولید و به فروش می رسد. بسته به فر و نوع استفاده، قیمت های متفاوتی دارند. علاوه بر این، جنس بدنه فر نیز می تواند در قیمت این محصول تاثیرگذار باشد. اگر قصد خرید این محصولات را برای محیط های کاری دارید; برای دریافت تخفیفات ویژه و صرفه جویی در هزینه بهتر است آنها را به صورت عمده خریداری کنید.

انواع باربیکیو و کاربرهای آنها

خرید اجاق گازهای صنعتی پروفیلی

مهم ترین فاکتوری که در خرید اجاق گاز صنعتی پروفیلی باید در نظر بگیرید استفاده از این محصولات است. مثلاً اگر روزانه مقدار زیادی غذا تهیه می کنید، اجاق گاز تک شعله بخرید.

اما اگر انواع غذاها را طبخ می کنید، بهتر است اجاق گازی بخرید که شعله های زیادی دارد. اگر فر به دردتان نمی خورد سراغ فرهای فردا نروید و اضافه کنید.

اجاق گازی و ذغالی ویلاسازهفاکتور بعدی متریال به کار رفته در ساخت اجاق گاز است. پروفیل و استیل یکی از با کیفیت ترین و قوی ترین مواد اولیه ساخت اجاق گاز می باشد. در نهایت محصولی را انتخاب کنید که دارای خدمات گارانتی باشد. تا در صورت بروز مشکل مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشید.

معرفی انواع باربیکیو

سوالات متداول در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی پروفیلی

  1. مفهوم کلی پروفایل چیست؟

کلمه پروفیل در صنعت ساختمان به تجهیزاتی اطلاق می شود که در ساخت درب، پنجره، اجاق گاز و … به کار می روند به عنوان مثال پروفیل آلومینیومی اغلب در صنایع قاب پنجره و اجاق گاز استفاده می شود.

  1. اجاق گازهای تک شعله چه ابعادی دارند؟

اندازه شعله ها 30*30 سانتی متر و سایز کلی اجاق گاز حدود 70*70 سانتی متر می باشد.

  1. جنس کوره اجاق گاز های پلوپز زمینی از چیست؟

کوره این پلوپزها اغلب از چدن یا آهن است. نمونه های چدن آنها مقاومت بسیار بالاتری دارد.

انتخاب باربیکیو ذغالی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

راهنمای خرید باربیکیو گازیاجاق سایباندار ویلاییاجاق گازی رو میزی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “خرید اجاق گاز صنعتی پروفیلی

  1. azari_kiz گفت:

    اجاق گاز صنعتی ساخته شده از پروفیل
    به اجاق هایی که از قوطی های فلزی پروفیلی ساخته می شوند Profile industrial stove گفته می شود. پروفیل قطعه ای با مقطع مستطیل یا مربع می باشد که در ساخت تجهیزات صنعتی آشپزخانه از نوع آهنی یا استیل استفاده می شود. می توان از این محصول در مکان هایی چون هتل، رستوران، آشپزخانه های بزرگ و هیئت ها و… استفاده کرد. همچنین می توان برای سوخت این اجاق ها از گاز شهری یا کپسول های گازی و برق استفاده کرد.
    برای ساخت بدنه کوره های اجاق گاز های صنعتی اغلب از پروفیل استفاده می شود. چرا که این متریال دارای استحکام و ضخامت بالایی می باشد. به علاوه اینکه می توانند ظرفیت دیگ های بزرگی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید