وبلاگ ویلاسازه

نکاتی در مورد محوطه سازی

چند اشتباه در رابطه با اجرای محوطه سازی باغ و ویلا که نباید انجام دهید

اجرای محوطه سازی در باغ و ویلا همیشه یک چالش جدی برای افراد و صاحبان آن می‌باشد. محوطه سازی یکی معماری‌های نوین در سطح جهان می‌باشد که در جهان توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. ما در این مقاله درباره اشتباهاتی که ممکن است در هنگام اجرای محوطه سازی باغ و ویلا انجام دهید صحبت می‌کنیم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

بهترین تاب ریلکسی را از ویلاسازه خریداری نمایید .

تجهیزات طراحی ویلا

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

 

کاشت بدون هر گونه تحقیق

طراحی ویلا مدرن

بسیاری از  ویلاها دارای باغ‌هایی با برنامه‌ریزی خوب و بررسی‌شده هستند. با این حال، باغبانان آماتور اغلب تمایل به رشد گیاهان بدون انجام تحقیقات کافی دارند. در این صورت، ممکن است بذرها را در فصل نامناسبی بکارید یا بذرهایی را بکارید که برای شرایط آب و هوایی مناسب نیستند. همچنین داشتن گیاهانی که به خوبی در کنار هم رشد می‌کنند و مانع رشد یکدیگر نمی‌شوند نیز مهم است.

تجهیزات طراحی ویلا1

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

ابتدا درخت نکارید

طراحی ویلا ایرانی

اگر باغ خود را از ابتدا پرورش می‌دهید، ایده خوبی است که ابتدا درختان را بکارید زیرا آن‌ها پایه‌ای برای پروژه محوطه سازی شما ایجاد می‌کنند. اگر درختان کامل را بیاورید نیز چنین است، زیرا آن‌ها چارچوبی را برای بقیه ظاهر و احساس فضای باغ ایجاد می‌کنند.

کاشت خیلی نزدیک به مناطق کاربردی

هنگام کاشت درختان، پرچین‌ها و درختچه‌ها، اطمینان حاصل کنید که فاصله کافی بین باغ و این مناطق وجود دارد. این یک قانون اساسی برای اطمینان از اینکه اجرای محوطه سازی باغ و ویلا با ایمنی به عنوان یک اصل مهم انجام می‌شود.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

فراموشی برنامه ریزی آبیاری

طراحی دکوراسیون ویلا

اگر می‌خواهید گیاهان و درختان رشد کنند، اطمینان از اینکه باغ شما آب کافی و در فواصل مناسب دریافت می‌کند، مهم است.

برنامه ریزی آبیاری بر اساس نیاز پوشش گیاهی مختلف می‌تواند از طریق آبپاش‌ها و روش‌های امروزی مانند آبیاری قطره‌ای باشد. چاله‌های آب نیز یک دارایی عالی هستند، زیرا جذابیت زیبایی و ‌شناختی را اضافه می‌کنند و ضمن حفظ آب، منبعی مداوم از آب تمیز را فراهم می‌کنند.

ویلا سازه

 

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .طراحی دیوار سبز

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .طراحی روف گاردن

تجهیزات طراحی ویلا2

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

طراحی محوطه سازی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “نکاتی در مورد محوطه سازی

  1. azari_kiz گفت:

    تعیین نقاط نشانه و مبدا
    نقاط نشانه و مبدا طرح توسط دستگاه نظارت و کارفرما به پیمانکار پروژه تحویل داده می شود و پیمانکار باید نهایت دقت را در حفظ این نقاط به کار گیرد.
    اگر نیازی به تغییر احتمالی نقاط باشد، دستگاه نظارت مسئولیت این کار را به عهده دارد. پیمانکار نیز با توجه به پروژه باید نسبت به تعبیه نقاط مرجع فردی اقدام نماید.
    پاک کردن سطوح از گیاهان و درختان
    در طراحی محوطه محل مورد نظر باید تمام سطوح از درختان و گیاهان پاک شود. قطع درختان و ریشه کن کردن آن ها نباید به سازه های مجاور آسیبی وارد کند؛ بنابراین عملیات پاکسازی محل مورد نظر باید با رعایت اصول و احتیاط انجام شود.
    پر کردن چاه ها
    اگر در محل اجرای پروژه پیمانکاران با چاه فاضلاب و یا قنات های خشک مواجه شوند باید نسبت به پر کردن آن اقدام نمایند.
    اگر عمق این چاه ها و قنات ها 10 متر باشد باید از مصالحی نظیر سنگ، خاک و شفته برای پر کردن آن ها استفاده شود و در صورت بالاتر بودن ارتفاع آن ها پیمانکاران باید با تکیه بر دستور دستگاه نظارت عملیات را اجرا نمایند.
    جلوگیری از نفوذ آب به محوطه
    برای جلوگیری از نفوذ آب به محوطه پروژه، عملیاتی نظیر لوله کشی، سنگ چینی، آب روها و ساخت تاسیسات ویژه برای کنترل آب های زائد باید طبق دستور دستگاه نظارت و نقشه اجرایی صورت گیرد. محوطه کارگاه باید نسبت به نفوذ و جذب آب محافظت شود.
    مسطح کردن محوطه
    منظور از مسطح کردن، رفع پستی و بلندی های سطح برای رسیدن به تراز مناسب است. برای تراز نمودن سطح به منظور شروع پروژه ابتدا باید خاک نباتی از سطح برداشته شود.
    این خاک را می توان برای ایجاد فضای سبز و مصارف دیگر مورد استفاده قرار داد. گودال ها و شیارهایی که در مسیل ها وجود دارند باید با خاکی که از خاکبرداری بدست آمده پر شوند. بعد از تسطیح محوطه، پیمانکار نسبت به پی کنی و گودبرداری محل مورد نظر اقدام می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید