وبلاگ ویلاسازه

اجرای محوطه سازی

اجرای محوطه سازی به چه صورت انجام می‌گیرد و به چه نکاتی باید توجه کرد؟

محوطه سازی به معنای تغییر بخش کوچکی از زمین برای بهبود دوام، ارزش و ظاهر زیبایی است. محوطه سازی می‌تواند شامل هنر و هنر پرورش گیاهان با هدف ایجاد زیبایی در محوطه چشم انداز ملک باشد. اجرای محوطه سازی شامل نکاتی می‌باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای کنید. به این منظور ما در این مقاله در رابطه با مزایا و نحوه اجرای محوطه سازی با شما عزیزان صحبت می‌کنیم.

تجهیزات طراحی ویلا5

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه محصولاتی مانند باربیکیو و سایر تجهیزات ویلایی تولید می کند .

مزایای اجرای محوطه سازی

محوطه سازی برای صرفه جویی در انرژی

طراحی ویلا مدرن

اجرای محوطه سازی طراحی شده برای کاهش بار گرمایشی و سرمایشی ساختمان می‌تواند تا حد زیادی نیاز انرژی آن را کاهش دهد. پوشش گیاهی می‌تواند با جلوگیری از برخورد مستقیم خورشید به ساختمان و جلوگیری از ورود نور منعکس شده به داخل، افزایش گرمای ناخواسته را تا حد زیادی کاهش دهد.

 بادگیرها

طراحی ویلا ایرانی

بادشکن سدی است که باد را مسدود و هدایت می کند. باید عمود بر جهت باد غالب قرار گیرد. در بسیاری از مناطق، بادگیرها در ضلع شمالی ساختمان برای محافظت در برابر بادهای سرد زمستانی ساخته می‌شوند. مخروطیان همیشه سبز رایج ترین گیاهی هستند که در بادشکن ها مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا شاخ و برگ های متراکم و در تمام طول سال دارند و شاخ و برگ آنها معمولاً تا سطح زمین گسترش می یابد.طراحی روف گاردن

تجهیزات طراحی ویلا6

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا
محوطه سازی برای حفظ آب

محوطه سازی هم بر مصرف آب و هم بر کیفیت آب تاثیر دارد. محوطه سازی برای صرفه جویی در آب شامل انتخاب گیاهانی است که با کمترین آبیاری در محیط کوچک خود رشد می‌کنند. معمولاً این شامل محدود کردن مناطق چمن و در عوض کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محلی است. اصلاح خاک و استفاده از مالچ به خاک کمک می‌کند تا آب را جذب کند، گیاهان را خنک نگه می‌دارد و تبخیر را به حداقل می‌رساند.

چه چیزی در اجرای محوطه سازی نقش دارد؟

طراحی دکوراسیون ویلا

یک منظره آراسته خیلی قبل از اینکه اولین دانه ها به زمین بخورند شروع می شود. چه خودتان کار را انجام دهید یا یک شرکت محوطه سازی را استخدام کنید، درک نحوه عملکرد محوطه سازی شما را برای این فرآیند آماده می‌کند.طراحی دیوار سبز

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تجهیزات طراحی ویلا7

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

طراحی محوطه سازی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “اجرای محوطه سازی

  1. azari_kiz گفت:

    محوطه‌سازی مانند تمامی عملیات عمرانی نیاز به طراحی دارد. منظور از طراحی بررسی تمام ابعاد اجرایی و بررسی محصول نهایی پیش از ساخت است و تنها محدود به زیبایی نیست. اهمیت طراحی محوطه‌سازی بیشتر زمانی مشخص می‌شود که شروع عملیات از بستر طبیعی نباشد و به نوعی نیاز به عملیات پاکسازی، تخریب، بوته‌کنی و درخت‌کنی و … باشد به خصوص در مواردی که نیاز به تخریب داریم حفاظت از تاسیساتی مانند آب، برق، گاز، تلفن و فیبرنوری بسیار حائز اهمیت است.
    باید توجه داشت که محوطه‌ سازی تنها به معنی ایجاد فضای سبز نیست و دارای جزییات بیشتری است. بنابر این تعریف می توان متوجه شد که اساس کار در محوطه‌سازی تبدیل بستر طبیعی محل زندگی به مکان زیبا، آسایش و امنیت بیشتر است.
    یکی از مهم‌ترین مسائل در محوطه‌سازی بحث روشنایی و نورپردازی است، چرا که استفاده از محوطه منحصر به ساعات روز نیست، علاوه براین باید توجه داشت که در محوطه‌سازی خیابان در صورتی که نور کافی تامین نشود خطر تصادف بسیار افزایش می‌یابد. به نوعی از نور مصنوعی در محوطه‌سازی هم برای افزایش امنیت و هم برای زیبایی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید